בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
אקססוריז 
זוגיות הרסנית 
 
  צילום: כל התמונות: מתוך הקטלוג    
אקססוריז |
 
אלמה איתי

הקטלוג החדש של swatch חצי הזוי, חצי מיושן ולגמרי הורס לקולקציה חביבה ולא מזיקה. אלמה איתי ממליצה לקולקציה לזרוק אותו ולהמשיך הלאה בלעדיו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אין ספק שמותג השעונים swatch זקוק לזריקת מרץ או איזה ספיד קטן. אתם יודעים מה, נסכם על סטירה קטנה להתעוררות. מדובר באחד ממותגי השעונים הידועים לטובה והקטלוגים שלו לאביב-קיץ 2009, אחד לקו התכשיטים והשני לשעונים, ממש לא עושים עימו חסד.

איור השער הדהוי והמיושן של קטלוג התכשיטים, שנראה כאילו נעשה על ידי מאייר מתחיל, הוציא לי את החשק לדפדף עוד לפני שהתחלתי. החשק היחיד שהתעורר בי היה לשפוך דלי מים על ראשה של היפייפיה הנרדמת. הלו, תתעוררי! העולם מסביב השתנה! תסתכלי, תלמדי, תחדשי, תפתחי קצת יוטיוב או משהו. הכל בקטלוג כל כך נוצץ ומתאמץ, כל סט מותאם לפרטי פרטים. אף אחד כבר לא מתאים היום את השעון לתיק, לנעליים, לצעיף ולעגילים. היום כבר אין חוקים, אין גבולות. ההפתעות הנחמדות שהקולקציה מספקת (בעיקר בגזרת תכשיטי הגברים) הולכות לאיבוד על הדפים המשמימים.
 
תתעוררו, כבר 2009! ב- SWATCH מנמנמים
 תתעוררו, כבר 2009! ב- SWATCH מנמנמים 
 
בחורים חסונים בדייט ראשון
 בחורים חסונים בדייט ראשון   
קטלוג השעונים כבר נראה יותר מחובר למציאות העכשווית, לא ברור איך שני הקטלוגים הללו יצאו מאותה אמא. הפקות ענק מוגזמות ומלאות פוטושופ נראות בעלות פוטנציאל, כשכבר בשער הקטלוג בחורות בשמלות פרחוניות מרחפות על שטיח דשא ומעיפות פרחים. מקסים ומעלה חיוך, שנמחק מיד כשפותחים את הקטלוג ורואים את כל התמונות המרהיבות דחוסות בעמוד אחד בגודל בול. כזו השקעה, כזו הפקה, תשאירו לנו הפתעות להמשך! בערך כמו מישהי שמראה את כל מה שיש לה בדקה הראשונה של הדייט. כך אנו זוכים לראות כבר על ההתחלה בחורים חסונים על גלגלי שיניים, מלחים על גונדולה וקופצים לבריכה צבעונית. חביב, אבל תזכירו לנו למה בעצם להמשיך לדפדף אחרי שכבר ראינו לכם הכל? אה כן, השעונים.
 
השעונים מנסים להציל את היום
 השעונים מנסים להציל את היום 
 
קופצים למים. העיקר שהשקענו בפוטושופ
 קופצים למים. העיקר שהשקענו בפוטושופ   
לאורך כל הקטלוג אנחנו מקבלים את אותן תמונות בהגדלה, בהקטנה, בחיתוכים שונים ומשונים, כאילו ישב הגרפיקאי מול המחשב וחשב לעצמו "נו, כל כך השקענו בפוטושופ, בוא נראה להם את זה מכל הזויות עד שזה ייצא להם מכל החורים". לקראת סוף הקטלוג אנחנו זוכים במנת סוכר לוריד בתירוץ של מחוות לא ברורות לשנת השור הסינית (מה, בחורות סיניות קופצניות לא עושות לכם חשק לרוץ לקנות שעון?), ולנטיינ'ס דיי ויום האם (איך לעזאזל ימים שנחגגים בפברואר מקבלים התייחסות בקטלוג של קיץ?). בקיצור, swatch מציעים את אותם הדברים שאנחנו רגילים לקבל מהם: שעונים יפים, עשויים ללא דופי ובעיקר צפויים להחריד. מי שאהב אותם קודם ימשיך לאהוב אותם למרות הקטלוג, מי שלא התלהב מהם עד כה כנראה כבר לא יתאהב.

ציון: 2 מתוך 5
 
 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by