בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
תזונה ודיאטה 
יציאת מצרים 
 
 (צילום אילוסטרציה: אימג`בנק/gettyimages) נסו להימנע מאכילת מצות   
תזונה ודיאטה |
 
מערכת נענע

כיצד תעברו את ארוחת ליל הסדר בשלום? עצירות קשה מחכה לכם? כמה כללים שיעזרו לכם להשתחחר בחג החירות בקלות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(צילום אילוסטרציה: אימג'בנק/gettyimages) לא משנה כמה אתם מכורים לקיידלך, עדיף שתוותרו
 (צילום אילוסטרציה: אימג'בנק/gettyimages) לא משנה כמה אתם מכורים לקיידלך, עדיף שתוותרו   
צביה שניאק חממי, תזונאית ויועצת ל "בנפייבר", אבקת סיבים תזונתיים ,מספקת לנו טיפים איתם נוכל לעבור את החג בחיוך :
• המעיטו בשימוש בקמח מצה שלרוב גורם לתחושת כבדות בבטן ועצירות.השתמשו בפחמימות כשרות אחרות כגון אטריות מאורז מלא,אטריות שעועית,קינואה, דוחן גריסי פנינה, אורז מלא. אכלו קטניות- שידועות כקלות לעיכול: עדשים כתומות, אפונה.
• הרבו באכילת ירקות.
• הקפידו לשלב במאכלי החג סיבים תזונתיים- הם חיוניים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, לטיפול במצבי עצירות ושלשול, תורמים לתחושת השובע ועוזרים לשמירה על הבריאות. סיבים תזונתיים מצויים בקליפות של ירקות ופירות, בקטניות ודגנים מלאים. סיבים עוזרים לאיזון רמות הסוכר ולכן עוזרים לווסת את התשוקה לפחמימות ולמזונות מתוקים.
• שתו הרבה מים- אחת הסיבות הנפוצות לעצירות היא שתייה לא מספקת של מים. המים גם יעזרו לדלל את שתיית היין המרובה במהלך הארוחה הארוכה.
• הוספת תבלינים מסייעת בפעולות עיכול- קימל וזרעי שומר מומלצים נגד גזים ותסיסה במעיים.
• סיימו את הארוחה בכוס תה קמומיל או לואיזה אשר משפרים את העיכול ומסייעים בהורדת הנפיחות מהארוחה.
• המעיטו באכילת מצות. מצה אחת שווה שתי פרוסות לחם שווה ארבע פרוסות לחם קל. העדיפו מצה קלה- היא גם מכילה פחות קלוריות וגם מכילה יותר סיבים תזונתיים.
• יש ללעוס היטב את המזון ולאכול לאט
• נצלו את הארוחה להדביק פערים עם בני משפחה שלא ראיתם זמן מה. השיחה תעסיק אתכם ותסב את תשומת הלב מהאוכל המוגש.
• אפשר לטעום מכל מעדני החג, רק להקפיד לקחת במידה. נקטו בשיטת הצלחת - למלא צלחת פעם אחת ולאכול רק אותה.
• השתדלו לא "לצום" כל היום לקראת הארוחה, יש לאכול ארוחת צהריים קלילה ואף ארוחת ביניים קלה לפני הארוחה ולהגיע עם קיבה רגועה לארוחה
• עזרו למארח- מעבר לעובדה שהוא זקוק לכך, הדבר ירחיק אתכם מהשולחן
• הימנעו מנשנושים מיותרים בין המנות, המצות על השולחן מפתות אך מכבידות מאד ומכילות קלוריות רבות.
• אם אתם סועדים את ליל הסדר עם משפחה קרובה- אל תתביישו להביא עמכם מאכלים קלילים יותר או לבקשם מראש להכין בהתאם.
• הגיע תורכם לארח את ליל הסדר? הכינו כלים חד פעמיים מראש וחלקו את שאריות הסעודה בין האורחים, אין טעם שאתם תחסלו הכל ..
• האביב מביא איתו מזג אוויר נהדר, מצאו בן זוג וצאו להליכה שורפת קלוריות
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by