בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
סדר יום 
H&M מציגה: חורף חם  
 
  פחות אופנת רחוב, הרבה יותר פאשן. H&M    צילום: כל התמונות: יח``צ, H&M    
סדר יום |
 
מיראל דושנסקי

כניסתה המתקרבת של ענקית האופנה לארץ מאיימת לשנות את פני האופנה המקומית וגוררת אחריה באזז עצום. השמועות על מיקום סניפי הרשת חורשות ובעלי החנויות ורשתות האופנה בקניונים חרדים לפרנסתם. אז על מה בעצם מדובר ומה עומד להציע לנו המותג המחוזר?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כניסתה המתקרבת ובאה של ענקית האופנה H&M לישראל גוררת אחריה באזז עצום ועתידה לשנות את סצנת האופנה המקומית כפי שהכרנו אותה עד כה. השמועות על מיקום סניפי הרשת חורשות ובעלי החנויות ורשתות האופנה בקניונים חרדים לפרנסתם.

הסניף הראשון של הרשת בארץ צפוי להיפתח לקראת אביב 2010 בקניון עזריאלי בתל אביב ולתפוס את מקומו של מתחם הקולנוע. ידיעות לא רשמיות טוענות למגעים בנוגע לפתיחת סניף נוסף בעיר, הפעם על חשבון מרכז תרבות משמעותי אחר – סניף "האוזן השלישית" מול הדיזנגוף סנטר. סניפים נוספים ייפתחו גם בירושלים, חיפה, פתח תקווה ובהמשך הדרך בכל רחבי הארץ, כולל בקניון החדש בנצרת. אז מה על מה בעצם מדובר ומה עומד להציע לנו המותג המחוזר?

 
 

היסטוריה

H&M היא חברת אופנה שוודית (Hennes & Mauritz) הנודעת בתור יצרנית "אופנה מהירה", שנוסדה בשנת 1947 בוסטרס, שוודיה. בתחילת דרכה ייצרה החברה בגדים עבור נשים בלבד ונקראה "Hennes" ("שלה" בשוודית). רק ב- 1968 נוסף השם "Mauritz" ואיתו קולקציית בגדי הגברים. נכון להיום, מועסקים בחברה מעל 70 אלף עובדים בכמעט אלפיים סניפים ב- 33 מדינות ברחבי העולם, והיא מגלגלת מחזור מכירות שנתי של כ- 11.5 מיליארד דולר, כאשר מרבית הבגדים שהחברה משווקת מיוצרים בסין.

 
 
 

שיתופי פעולה

שיתופי הפעולה של H&M עם מעצבי העל החלו בשנת 2004 עם קארל לאגרפלד, מעצב הבית של שאנל. מנקודה זו והלאה, ניסללה למותג הדרך המהירה לשיתופי פעולה עם אייקוני אופנה ומעצבים מובילים כמו סטלה מקרטני, מדונה, קיילי מינוג, רוברטו קוואלי, קום דה גרסו, מת'יו וויליאמסון ועד לקולציה בשיתוף ג'ימי צ'ו שעתידה לצאת ב-14 בנובמבר השנה (2009). בדרך זו, ניסו ב-H&M לשלב בין אופנת רחוב עממית לבין הוט קוטור.

 
 

קולקציית חורף 2009 - 2010

אך הניסיון לשילוב בין שני העולמות עומד להיעלם. בקולקציית סתיו-חורף 2009-2010 אנו עתידים למצוא פחות אופנת רחוב והרבה יותר פאשן. קולקציית הנשים מתאפיינת בקווים נקיים, אך עם זאת תיאטרליים ובעלי נימה גותית, עם סריגים גסים וגדולים, שרוולים תפוחים וכריות כתפיים א-לה בלמיין. ליין הגברים מתאפיין בהמשך של אותו קו נקי עם קצת יותר נגיעות פאנק-רוק, כאשר בשתי הקולקציות ניכרת מיומנות זיהוי טרנדים וניסיון ברור להשתחרר מתדמית יצרנית אופנת הרחוב והאופנה המהירה של החברה לטובת מותג פאשיניסטי של אופנה גבוהה לכל דבר ועניין. קסטרו, מאחוריכם.

 
 
 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by