בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
אופנה 
קאפ אוף טי 
 
 ``הכי חזק השנה זה גופיות!``, מספר קונה נלהב. טי-מרקט     צילום: צחי רז-אל    
אופנה |
 
רוני גובר

שמעתם על זה שרוני גובר נפלה לתוך מועדון הברזילי בזמן הטי-מרקט? היא חולצה. טוב, לא באמת ככה מספרים את הבדיחה הזאת, אבל לפחות ניסינו לשעשע. חבל שהמחירים קצת פחות מצחיקים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לרגל ראש השנה מתקיים במועדון הברזילי התל אביבי, זו הפעם התשיעית, יריד האופנה האלטרנטיבי, הלא הוא הטי-מרקט. שלושים וחמישה מעצבים צעירים ומבטיחים מציגים ממיטב יצירותיהם - בגדים, תכשיטים, תיקים ונעליים - במהלך שלושה ימים של הפנינג אורבאני ותוסס. בד בבד עם מלאכת השופינג תזכו ליהנות מהופעתם של עשרות דיג'יים, ביניהם, כהן את מושון, וולטר ומאש וסאבו ורוב- איש בתורו מתקלט כשלוש שעות.
 
 
את המתחם פוקדים מידי שנה רבבות צעירים המבקשים לעצמם "דברים שונים ומגניבים שלא רואים בחנויות ובמחירים סבבה" כפי שמיטיב לתאר דניאל, קונה נלהב; הוא ממשיך וגורס ש"הכי חזק השנה זה גופיות!". בהמלצתו הנחרצת ניגשתי הישר לדוכנן של שתי עלמות חן – דאפי ודאפי, הן Double D, שמציעות גופיות נוסח גזוז במתכונת משופרת. ביריד הנוכחי משיקות השתיים קולקציית סתיו מלהיבה - חולצות ארוכות בסגנון אופנת הגלישה של סוף שנות השמונים/תחילת התשעים. הבגדים עשויים בד איכותי, צבעי הניאון שורדים בגאון את מכונת הכביסה, המחירים הוגנים והמגניבות מובטחת.
 
כיתובים שנונים עם קורטוב של מרמור. "תוצרת פולניה"
 כיתובים שנונים עם קורטוב של מרמור. "תוצרת פולניה" 
 צילום: רוני גובר 
 
משם עברתי לחיק הסניף המקומי בניצוחו של איתי ירום, בוגר בצלאל ואחד המעצבים המזוהים ביותר עם היריד, שאחראי, בין היתר, לטרנד "תוצרת פולניה". גם הפעם אין אמתחתו מאכזבת, ובמיוחד עבור ראש השנה משיק סלוגנים חדשים, כשהטוב והמשעשע מביניהם הוא "אני צוחק מבפנים" המריר – בקרוב בארונות ההמון. משנשאל מה הוא מאחל לעצמו לשנה החדשה ענה כי הוא מייחל לתחייתו של שוק האופנה המקומי ו"שלא תישכח ה-T שירט הפשוטה והטובה".

הבאים בסיבוב הם שני מעצבים גראפיים, טלי ויונתן קורמן, הם Bubulu, שכמתבקש מעיסוקם, מתמקדים בהדפסים, ברם לא על חשבון איכות הבדים והגזרות. חולצות הדגל של Bubulu שייכות לסדרת כלי-הרכב: הדפסים של סוסיתא, סובארו פשע, אוטובוס ואופנוע עם סירה. "אנו שואבים השראה מנוסטלגיה ישראלית והומור", מסבירה טלי, "לכבוד תחילת השנה עיצבנו חולצה עם לוח הכפל ודמויות וינטאג' של ילד וילדה הולכים לבי"ס".

אחרונות לביקורי היו יעל וגילי שמייבאות מלונדון את חולצות הרוקנרול המגניבות של Amplified. מדובר בגופיות, חולצות קצרות וארוכות, סווטשרטים ושמלות בצבעי שחור-לבן- אפור, ובהדפסים השאולים מעולם מוסיקת הפאנק והרוקנרול.

עוד משתתפים ביריד פלסטיק דול, פלפלד, ג'יפה, פלזמה, ברוקן פינגאז ורבים וטובים נוספים שמפאת קוצר היריעה והמשכורת לא פקדתי דוכניהם.

רוני אורון, מפיקת האירוע, מסבירה כי הצלחת ה- T Market נעוצה בהיותו ביטוי נגד לתרבות הצריכה תוך שמירה על אופי חתרני ובועט, וגינוי רשתות גדולות ומותגים. יש לציין כי היריד הוא לא עוד בילוי אסקפיסטי נעדר מודעות חברתית, שכן מוקדש בו אזור לאיסוף בגדים משומשים וחדשים לצדקה (גם המעצבים תורמים!) עבור בני נוער במצוקה מעמותת "אפיקים".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by