בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
תזונה ודיאטה  
המדריך לשריפת קלוריות  
 
 לרדת בגדול     צילום: אילוסטרציה: אימג`בנק/gettyimages    
תזונה ודיאטה  |
 
בריאות nana10

רוצים כבר לרדת במשקל, אך כל השיטות לא עזרו. כל הדרכים להאיץ את המטבוליזם ואת שריפת הקלוריות, שיעזרו לכם במשימה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ספורט הוא חלק בלתי נפרד
 ספורט הוא חלק בלתי נפרד  
 צילום: אילוסטרציה: אימג'בנק/gettyimages 
 
לפעמים נראה לכם שכל המאמצים לשווא, שכל השיטות לא עוזרות והגוף פשוט לא מוכן להישמע להוראות הפשוטות ולרדת במשקל. הדיאטן הקליני, ברק אשכנזי, מנכ"ל "דיאטת ברק", אסף עבורכם את כל הטיפים להאצת המטבוליזם (חילוף החומרים בגוף) ושריפת קלוריות:

- איכלו כמות מספקת של קלוריות מידי יום. כשאוכלים כמות קלוריות נמוכה מזו שהגוף זקוק, הגוף נערך לתקופת "רעב" ומפחית את קצב הוצאות הקלוריות הבסיסי. נתון זה מחזק את נזקיהן של הדיאטות המבוססות על כמות נמוכה של קלוריות ואת הסיבה, שלמרות ההתמדה בתוכנית, הירידה במשקל נפסקת. מסקנה: אין לאכול פחות מכמות הקלוריות במנוחה.

- בנו נכון את התפריט היומי - גופכם "עובד" קשה כדי לפרק את המזון שנאכל. לא חשוב כמה קלוריות יש במזון, אלא כמה זמן הוא "מעסיק" את מערכת העיכול. תהליך העיכול של שומן ומוצרים המורכבים מסוכר מזוקק וקמח פשוט, הם בעלי פעולת עיכול קצרה במיוחד. יש לשים דגש בתפריט על פחמימות מורכבות ובעלות ערך גליקמי נמוך, מצומצם בכמות השומן תוך "פיזורו" על פני כל הארוחות.

- המעיטו בבישול: ככל שהמזון פחות מבושל ויותר טבעי וחי, כך העיכול שלו ארוך יותר.

- אכלו לפחות 3 ארוחות ביום: חלוקת התפריט היומי על פני שלוש (או פחות) ארוחות גדולות וכבדות ביום מאטה את קצב שריפת הקלוריות. ארוחות כבדות יוצרות עומס לא מאוזן על מערכת העיכול ומביאות לעיכול חלקי ולא יעיל של המזון שנאכל. מסקנה: יש לשאוף ל: 4-6 ארוחות קטנות, מפוזרות על פני היום.

- לעולם אל תדלגו על ארוחת הבוקר - ויתור או דחייה של ארוחת בוקר מקטין את שריפת הקלוריות באותו היום. כאשר הגוף לא מקבל את ארוחת הבוקר, הוא נערך ל"יום צום", בזכות כושר ההישרדות שלו ע"י חילוף חומרים מואט כדי להוציא פחות קלוריות באותו היום ולשמור על הגוף מפני איום הרעב. כאשר בהמשך היום מספקים לגוף את התפריט היומי המלא, מדובר בעודף קלורי מול ההערכות המטעה של הבוקר. מסקנה: ארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה של היום. ככל שנעשיר יותר את ארוחת בוקר ביחס לשאר ארוחות היום, הגוף יתכונן לשריפה מוגברת של קלוריות, דבר שיביא לירידה במשקל, אם בסופו של היום אכלתם רק לפי התפריט היומי.

- יחס בין כמות תאי שריר ותאי שומן.

- פעילות גופנית.

כתבות נוספות במדור תזונה ודיאטה >>
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by