בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
סדר יום 
עדיין על הסוס 
 
 בן 70. ראלף לורן    צילום: אימג`בנק/gettyimages    
סדר יום |
 
מיראל דושנסקי

בחנות בכיכר המדינה חולצת הפולו האיקונית נמכרת כהרגלה, אבל מדובר בחודש מסעיר במיוחד עבור ראלף לורן שחוגג יום הולדת 70 ובמקביל נקלע לפרשיית ריטוש מביכה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בחנות הדגל של ראלף לורן הממוקמת בכיכר המדינה, הבגדים הם אותם הבגדים, המוכרים קצת עייפים, הקונים תמיד מחפשים את אותה חולצת פולו והכל מתנהל על מי מנוחות. עם זאת, מדובר בחודש מסעיר במיוחד עבור המותג שחוגג יום הולדת 70 למייסדו ובמקביל נקלע לפרשיית ריטוש מביכה בפוטושופ תוך כדי ניסיון להשיק קולקציית חורף חדשה.

ב-14 באוטובר 1939 נולד ראלף ליפשיץ ברובע הברונקס שבניו יורק לזוג הורים מהגרים יהודים מבלארוס. ליפשיץ הפך ל"לורן" בגיל 16 כשאחיו הגדול שינה את שם המשפחה לכל הפמילייה. בשנת 67' נכנס לורן לעסקי האופנה כשפתח חנות עניבות ללא שום השכלה אופנתית, את שם המותג POLO הוא רכש מהמיליארדר נורמן הילטון והשאר - היסטוריה.
 
על הסוס. סמל המותג המיתולוגי
 על הסוס. סמל המותג המיתולוגי   
בחודש חגיגות יום הולדתו ה–70 הספיק לורן להסתבך בפרשיית פוטושופ לא מחמיאה במיוחד, לא עבורו ובטח שלא עבור הדוגמנית פיליפה המילטון, שתמונתה רוטשה ומימדיה עוותו עד לכדי כך שהיקף מותניה צר מהיקף ראשה.

זמן קצר לאחר מכן התברר כי המילטון פוטרה בשל "בעיית משקל" לטענתה. מ"פולו ראלף לורן" נמסר כי לפיטורין אין כל קשר למימדיה של הדוגמנית אלא לעובדה שלא עמדה בתנאי החוזה ההדדי שהיה בניהם. התמונה המעוותת שהכתה גלים ברשת ובכלל, פורסמה במזרח הרחוק "בטעות" לטענת החברה וכמובן שלא אושרה לפירסום בארצות הברית. בחברה הודו באשמת הריטוש והביעו צער וחרטה.

 
פליפה המילטון לפני ואחרי
 פליפה המילטון לפני ואחרי   צילום: יח"צ, Photoshop Disasters 
 
 
במקביל, הזמן לא עוצר מלכת ועונות נוטות להתחלף, ובראלף לורן השיקו בשבוע שעבר את קולקציית החורף 2009-2010. הנשים יוכלו ליהנות העונה מפריטים קלאסיים שעוצבו בהשראת פעילויות ואירועים בורגניים כמו רכיבת סוסים, מרוצי מכוניות ונשפים אקסקלוסיביים.

 
 
כמו בכל עונה, גם בעונה הנוכחית ניתן למצוא ג'קטים מחויטים עם דיטיילים מעולם המרוצים, כולל מכנסי הרכיבה המוכרים בוריאציות שונות. הסריגים עדינים ונעימים כמו תמיד ובגדי הערב מגיעים בפלטת צבעים של שחור וכסוף למראה יוקרתי וקריר.

 
 
הגברים של המותג הולכים גם העונה על ה – All American look בתתי קולקציות שקיבלו את השראתן מהקלאסיקות האמריקאיות שכוללות חולצות פולו, ג'קטים עם שילובים של עור וטוויד, סריגים מעוטרים בפאצ'ים ומשדרים מראה וינטאג' עם ניחוח פיפטיז. מי שלא אוהב שינויים, תמיד יכול להתנחם בתת קולקציית ה - FOX FIELDS הכוללת את הפריטים החותמת המוכרים של המותג.

 
 
תת הקולקציה המצליחה ביותר הישראל היא POLO JEANS שלא מחדשת כמעט ובכלל וממשיכה לספק את הקלפים המנצחים שלה עם פריטים צעירים, בסיסיים ויומיומיים יותר, החל מג'ינסים ועד לחולצות הפולו הקלאסיות של לורן. ההשראות מגיעות גם הן ממאפיינים אמריקנים ברורים ביותר כמו אופנת הקולג', אופנת האופנוענים ואף מהמראה המסורתי של האינדיאנים ילידי יבשת אמריקה.

 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by