בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מדריכים 
10 טיפים לנוסע המתמיד 
 
 פגישת עסקים משולבת עם ריצה    צילום: אימג'בנק/gettyimages    
מדריכים |
 

טסים הרבה לחו"ל, ולא מצליחים לשמור על אורח חיים בריא לרדת במשקל כשאתם בחו"ל? קבלו 10 טיפים שיכולים לעזור לכם לשמור על השגרה והגזרה גם כשאתם בחו"ל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בין טיסה לטיסה,
 בין טיסה לטיסה, 
 צילום: אימג'בנק/gettyimages 
 

רבים מאיתנו מנהלים אורח חיים בריא, עושים דיאטות, ספורט ומנסים לרדת במשקל. אבל מה קורה כשצריך לטוס לחו"ל? בדרך כלל, אם זאת נסיעה חד פעמית, אנשים ישתדלו לשמור על המסגרת והשגרה, אבל מהר מאוד יוותרו לעצמם בטענה ש"זאת נסיעה קצרה, עוד מעט חוזרים הביתה לשגרה גם ככה". מי שלא יכולים להרשות לעצמם לתת תירוצים כאלה הם אנשי עסקים שמרבים בנסיעות לחו"ל. אם בכל נסיעה הם יוותרו לעצמם, הם לעולם לא יגיעו ליעד מבחינה בריאותית ולנצח ידרכו במקום. בדיוק בשבילם קיבץ יאיר קרני - מנחה תוכניות הרזיה ואורח חיים בריא במתחם הספורט "ספיבק" ברמת גן, 10 טיפים שימושיים. לגזור ולשמור לטיסה.

 
 

1. הגדירו יעדים הניתנים להשגה-  יעד חשוב לדוגמא: לחזור באותו משקל כמו המשקל ששקלתם כשיצאתם לנסיעה. שמירה על המשקל ואי עליה במשקל, הוא יעד עדיף, על-פני יעד של הורדה במשקל כי בדרך כלל בנסיעות לחו"ל תנאי העבודה והאכסניה לא מאפשרים אימונים מעבר למינימום הדרוש כדי לשמור על המשקל הקיים ולא לעלות. מי ששם לו למטרה לרדת במשקל בזמן נסיעת עסקים, יהיה עליו להתאמץ באופן מיוחד גם מבחינת תזונה וגם מבחינת פעילות גופנית.

 

2. חשוב שתדעו מראש את המגבלות הקיימות ביעד הטיסה. חשוב לדעת איזה סוג של אוכל קיים במדינת היעד ומהם תנאי ההזנה בבתי המלון בהם אתם אמורים להתאכסן. בחלקם הארוחות הן בהגשה, בחלקם הארוחות מוגשות במזנונים פתוחים ועשירים ובחלקם אין אפילו ארוחת בוקר. לבתי מלון אלה הכי טוב להביא דגני בוקר מהבית, בהנחה שחלב או יוגורט תוכלו להשיג ברוב המקומות.

 
לפעמים האוכל במטוס לא משהו ולפעמים דווקא כן
 לפעמים האוכל במטוס לא משהו ולפעמים דווקא כן 
 צילום: אימג'בנק/gettyimages 
 

3. סוג הדיאטה שאתם נצמדים אליה בארץ, צריך להיות בר השמה בכל מקום בעולם. למשל, ירקות טריים וביצים מבושלות, מקורות חלבון כמו דגים, בשר, עוף וביצים ניתן להשיג כמעט בכל מקום בעולם ועדיף להמשיך לצרוך אותם, מאשר להתנפל על דברים אחרים ולא מוכרים ובטח לא מזינים.

 

4. לא מומלץ לסמוך על האוכל במטוסים. האוכל במטוסים, אמנם קטן ממדים, אבל בדרך כלל לא מזין או בריא במיוחד, ולכן עדיף לאכול רק את הדברים הנחוצים באמת ואת התוספות להביא מהבית כמו קופסאות טונה שניתן לפתוח בשליפה ללא צורך בפותחן או חטיפי אנרגיה. כדאי לברר מראש, האם ניתן להזמין אוכל דיאטטי לטיסה. אם כן, עשו זאת.

 

 
 

 5. חשוב להקפיד על שתייה מרובה של מים או סודה. לא משנה איפה אתם נמצאים על הגלובוס, מים לשתיה תוכלו למצוא שם. מומלץ להמעיט בשתיית בירה או משקאות ממותקים אחרים. לעומת זאת, אם בארוחת עסקים מוגש יין אדום יבש, מותר לכם לשתות כוסית- זה בריא וגם מכבד את המארחים.

 

6. השתדלו להגיע לטיסה שבעים. ברוב שדות התעופה יש אפשרות לאכול משהו קטן באחד מבתי הקפה, עדיף לא להתפתות לארוחות גדולות ולא מזינות של שדות התעופה.

 
רק כוס אחת, כן?
 רק כוס אחת, כן? 
 צילום: אימג'בנק/gettyimages 
 

7. חשוב לברר על אפשרויות לביצוע פעילות גופנית במלון. לא תמיד יש חדר כושר במלון אבל חשוב לבדוק זאת מראש ואם אין אפשרות להתאמן שם, צריך לבדוק האם ניתן לעשות הליכה מחוץ למלון מבחינת ביטחון אישי ומזג האוויר. אם לא מתאפשר לעשות הליכה לפני או אחרי העבודה, לכו ברגל לפגישות העסקים במקום לקחת מונית. אל תשכחו לקחת איתכם לכל נסיעה בגדי ספורט ונעלי ספורט.

 

8. במקומות שניתן אל תשמשו במעליות, אלא עלו ברגל במדרגות. עליה במדרגות נחשבת לפעילות האולטימטיבית לפיתוח הכושר הגופני. עליה של 30 קומות, גם באופן מצטבר, כמוה כצעידה למשך שעה בחוץ או על הליכון בחדר הכושר. אם אתם חוששים להגיע מיוזעים לפגישה, הביאו חולצה נוספת להחלפה.

 
פגישת עסקים פעילה. עולים במדרגות במקום לשבת במשרד
 פגישת עסקים פעילה. עולים במדרגות במקום לשבת במשרד 
 צילום: אימג'בנק/gettyimages 
 

9. תאמו עם עמיתיכם פעילות גופנית משותפת. אתם יכולים לצאת להליכות עם האנשים שהגעתם איתם מישראל או לתאם עם עמיתיכם המקומיים שיראו לכם את המקום ועל הדרך גם תשרפו כמה קלוריות.

 

10. יידעו מראש את המארחים שלכם שאתם נמצאים בתהליך הרזייה. מעשה זה יכול לגרום למארחים שלכם להתחשב בכם מבחינת השארת זמן לפעילות גופנית בלו"ז הצפוף או הזמנת מקומות במסעדות יותר מזינות. אכילה היא חלק מסביבת האירוח של אנשי עסקים. בעצם ההודעה על כוונותיכם מראש, אתם מקלים על המארחים ונחסך מכם הצורך להתנצל על שאינכם יכולים לאכול מאכלים מסוימים.

 

זאת עבודה קשה, אבל אפשר ליצור שגרת נסיעות אחרת שתהווה המשך ישיר לחיים הרגילים בבית. אדם המסגל לעצמו שגרת חיים הכוללת תזונה נכונה ופעילות גופנית בארץ, צריך להמשיך את השגרה הזו גם בנסיעות העבודה שלו לחו"ל. חשיבות השמירה על השגרה גם בזמן נסיעות עסקים חו"ל היא בעצם העובדה שהיא מחייבת את איש העסקים, להמשיך בתהליך ההרזיה ובפעילות הגופנית גם כשהוא מחוץ לסביבה הטבעית שלו.

 

לידיעת היוצאים מנתב"ג:

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by