בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מה ללבוש 
צעיר, זול וטרנדי: המותג ברשקה כבר כאן 

צעיר, זול וטרנדי: המותג ברשקה כבר כאן

 
מה ללבוש |
 
זהר פורמן

דיג'יי שמרקיד את הלקוחות, קירות זרחניים וכמויות מסחריות של טרנדים לוהטים: שבוע לפני פתיחת h&m, גם האחות הקטנה של זארה תוקעת יתד בארץ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
את ישראל תקף לאחרונה מבול - לא מדובר על מזג האויר, אלא על הרשתות המיובאות המשתייכות לקטגוריית ה"High street", שהחלו לצוץ בארץ כמו פטריות אחרי הגשם. "גאפ" ו"פרנץ' קונקשן" כבר הושקו בחודש האחרון, ו-H&M תפתח בשבוע הבא.ביום רביעי האחרון "ברשקה", המותג הספרדי הצעיר, תקע גם הוא יתד בארץ הקודש כשהתמקם במכה של המותגים - קניון רמת אביב.

"ברשקה", שייך לקונצרן "INDITEX", שכולל בתוכו את "זארה", "פול אנד בר" ו"מסימו דוטי", אך בניגוד לאחיו, הוא פונה לקהל יעד צעיר בגילאי 13-25. הקונספט שמאחורי המותג: פניה לקהל עדכני שמתחדש וחי מהרגע להרגע, עם היד על הדופק ועירוי לכל מה שחדש ומתפתח, החל מהפייסבוק וכלה בתרבות הסלבס בעולם האופנה. דף המותג העולמי בפייסבוק מתעדכן כמעט כל שעה על ידי צעירים ברחבי העולם המספרים על רכישותיהם והדגמים שמצאו חן בעיניהם. התחלופה של הבגדים ברשת מנסה גם היא לעמוד בקצב המהיר של הצרכנים וגחמותיהם האופנתיות – באופן זה, מדי שבועיים יפקדו את החנות פריטים חדשים ונוספים בתקווה למשוך את הלקוחות המסורים.

 
 
 טווח המחירים נוח לכיסי המתבגרות, או יותר נכון – משתדל להתחשב בהוריהן, כאשר הפריט היקר ביותר בחנות לא עולה על 400 שקלים 
ב"ברשקה" מבטיחים ללקוחות חווית קניה אחרת: מוזיקה קצבית, בווליום גבוה, כזו שתהפוך את הקניה שם למסיבת דיסקו של ממש. עיצוב החנות תואם את אווירת המועדון שניסו היזמים ליצור: רצפת פרקט, קירות גבס בעיצוב הקו המתעגל בצבעי כחול כהה, ירוק זרחני ושחור. הם אפילו הבטיחו דיג'יי שיפקוד את החנות וירקיד את הלקוחות בסופי השבוע בדרך לעוד קניה מהירה ומלאת ריגושים.

גם טווח המחירים נוח לכיסי המתבגרות, או יותר נכון – משתדל להתחשב בהוריהן, כאשר הפריט היקר ביותר בחנות לא עולה על 400 שקלים (מעיל עור), אך הדבר בא על חשבון האיכות וגימורי הבגדים. עם זאת, מאחר ומהות הפריטים בחנות היא שמירה על טרנדיות ועדכניות, הרי שאין טעם לשמור אותם לעונות הבאות.

 
 
 
 הקולקציה מאופיינת בטרנדיות מוגזמת ועושה הכל על מנת לספק את הצרכים וגחמות הסטייל של מתבגרי התקופה 
ואכן, ממש כמו המניפסט של החברה, לא נולד הטרנד שלא זכה לייצוג מכובד בקולקציה: ניטים, כתפיים מודגשות עם שילובי מתכות, מעילים צבאיים, ג'ינסים משופשפים, הדפסים מנומרים, אפליקציות כוכבים ופרחים, חצאיות מיקרומיני, פרינג'ים, ועוד ועוד. אבל אין להתבלבל - אבל הרבה אופנה לא תמצאו בין הפריטים של "ברשקה", שכן בין טרנד לבין אופנה מבדיל נהר של טעם אישי, עיצוב, איכות ועל-זמניות. הקולקציה, כפי שניתן להבין, מאופיינת בטרנדיות מוגזמת ועושה הכל על מנת לספק את הצרכים וגחמות הסטייל של מתבגרי התקופה.

בין הסטנדים השונים ניתן למצוא קולקציות בהשראת המערב הפרוע (פרינג'ים מעור חום וג'ינסים, חולצות טי חלקות או מודפסות וצעיפים), פריטים בהשראת הרוק הקשוח (הדפסים עזים, שילובי פוקסיה עם שחור, מתכות וניטים) ומראה הרובינזון קרוזו - גרסת תאילנד (חאקי, שמלות קצרות אווריריות וחולצות מכופתרות משובצות קלילות).
 
לא נולד הטרנד שלא זכה לייצוג. חולצה - 160 שקלים, חצאית - 130 שקלים
 לא נולד הטרנד שלא זכה לייצוג. חולצה - 160 שקלים, חצאית - 130 שקלים   צילום: יח"צ 
 
הפריטים המוצלחים בקולקציה היו מעילים דמויי עור בגזרות קטנות ועדכניות (כ-300 שקלים), חצאית וולנים מג'ינס עם צביעה מעניינת, שמלת שיפט מחוררת מפוליאסטר (דמוי ז'מש) בצבע קאמל עם חגורת כיווץ במותן, גופית לייקרה בגזרת מחוך (עם ברזלים בחזייה) והדפס פרחים שחור על בד כחול, ורוד או לבן. סנדלי אספרדייל עם רצועות על עקב יתד, מגפון מחורר בצבע קאמל עם עקב יתד מעץ ונעלי ערב שחורות עם רצועות ועליהן רוכסנים, המתחקות אחר הדגם המפורסם של כריסטיאן לבוטין.

קולקצית הגברים לעומת זאת, מאכזבת למדי ובאופן ככלי, נדמה שהקו הגברי נולד רק כדי למשוך גם את הבנים למסיבה. הפריטים בסיסיים, יום יומיים ומעט בנאליים - חולצות מכופתרות, בסגנון מרושל עם דוגמאות פסים או משבצות, חולצות טי עם הדפסים, ג'ינסים ומעט אביזרים להשלמת ההופעה כמו צעיף בדוגמת שיני מסור או נעלי סניקרס אורבאניות.

 
 

טווח מחירים

מכנסיים: 130-299 שקלים, חולצות: 60-160 שקלים, ג'קטים: 199-399 שקלים, שמלות: 90-199 שקלים, חצאיות: 90-160 שקלים, אביזרים: 12-160 שקלים, נעליים: 100-349 שקלים.

(צילוים: יח"צ, קטלוג ברשקה)
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by