בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
סדר יום 
ילדה רעה: עלילותיה של לינדזי לוהן בעולם האופנה 

ילדה רעה: עלילותיה של לינדזי לוהן בעולם האופנה

 
סדר יום |
 
לובה שמוקלר

לאחר שמונתה כיועצת אמנותית, ב"עמנואל אונגרו" מכריזים כי ללינדזי לוהן כבר אין כל קשר לבית האופנה. למה מנסה הסלבריטאית הפרועה להשתחל לתעשיית האופנה בכל מחיר ומהם סיכויי ההצלחה שלה?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לינדזי לוהן עשתה כברת דרך ארוכה עד שהפכה לגרסתה הפרועה ונטולת הרסן שהיא. בין כל השמועות על פרשיות סמים ואלכוהול, רומן סוער שהסתיים בטונים צורמים עם התקליטנית סמנת'ה רונסון ושאלות לגבי חזרתה לעולם הדייטים עם הגברים - נדמה כי לוהן שכחה שהיא גם שחקנית ובשנה האחרונה היא מנסה להמציא את עצמה מחדש כאושיית אופנה.

אבל מה הקשר בין לינדזי לוהן לבין עולם האופנה? אם תשאלו אותה, מדובר בכלים שלובים. לוהן מודה בריש גלי כי אהבתה לעולם האופנה גדולה וכי אין דבר שמשמח אותה יותר מאשר רכישת פריט מעצבים. את כניסתה לעולם האופנה החלה לוהן בצעדים גדולים - היא צולמה כדוגמנית עשרות פעמים, נבחרה להיות הפרזנטורית של המותג "פורנינה", ואף צולמה בסט תמונות ברוח ההירואין שיק (כאילו שהניינטיז לא חלף מן העולם) על ידי הדי סלימן.

 
מסתובבת במקומות הנכונים. לוהן עם רוברטו קוואלי בשבוע האופנה במילאנו
 מסתובבת במקומות הנכונים. לוהן עם רוברטו קוואלי בשבוע האופנה במילאנו   צילום: אימג'בנק/gettyimages 
 

הרומן עם עמנואל אונגרו

נדמה כי הצעד הגדול ביותר שעשתה לוהן בעולם האופנה היה בספמטבר האחרון, אז התוודענו כי דווקא בית האופנה "עמנואל אונגרו" (הנודע בשמרנותו), מצרף אותה לשורותיו בתור יועצת אמנותית, בנסיון לפנות לקהל יעד צעיר ומעודכן יותר.

לוהן, שצוותה למעצבת הראשית בבית "אונגרו" אסטרלה ארקס (לאחר שבעקבות המינוי המעצב הראשי הקודם אסטבאן קוטאזר עזב את החברה בסערה), העידה כי עיצוב הקולקציה היה "הדבר הקשה ביותר שעשתה מעולם". בזמן שכל עולם האופנה הרים גבה נוכח שיתוף הפעולה המשונה, לינדזי לוהן הרגישה שמדובר בצעד טבעי לחלוטין: "שתינו (לוהן וארקס – ל.ב.) אוהבות אופנה, על כל היבטיה השונים, את הסגנונות וההשפעות השונות מכל רחבי העולם ואת היכולת לערבב בין הכל".

 
"הדבר הכי קשה שעשיתי מעולם". עם אסטרלה ארקס על המסלול של "אונגרו"
 "הדבר הכי קשה שעשיתי מעולם". עם אסטרלה ארקס על המסלול של "אונגרו"   צילום: אימג'בנק/gettyimages 
 
 
ואכן, ערבוביה היא בהחלט הגדרה מדויקת למדי לקולקציית אביב-קיץ 2010 לבית אונגרו שהתקבלה בקריאות בוז ובהסכמה של פה אחד ממבקרי האופנה כי מדובר בקולקציה המונית, זולה ובלתי מעודכנת. גם העובדה שלוהן עלתה לבמה בסיום הצגת הקולקציה המביכה, יד ביד עם ארקס, רק הוסיפה להרגשה שמשהו כאן פשוט לא בסדר. בבית "אונגרו" למדו מהטעות, שעלתה להם ביוקר מבחינה תדמיתית, ולקראת תצוגת האופנה שנערכה אתמול בשבוע האופנה בפריז, הכריזו בגאווה כי לוהן ו"אונגרו" כבר לא, וכי ידה לא נגעה בקולקציית החורף.

 
המונית, זולה ובלתי מעוגכנת. מתוך הקולקציה של לוהן וארקס ל"אונגרו"
 המונית, זולה ובלתי מעוגכנת. מתוך הקולקציה של לוהן וארקס ל"אונגרו"   צילום: אימג'בנק/gettyimages 
 
אבל עושה רושם כי לוהן, שרגילה לקבל ביקורות על אורח חייה המפוקפק, לא התרגשה כלל מהביקורות הבלתי מחמיאות על הקולקציה וממשיכה לתכנן את צעדיה הבאים בעולם האופנה. אחרי הכישלון עם בית "אונגרו", החליטה לוהן ללכת בדרכים המוכרות לה וכעת היא מרבה לייצר פרובוקציות זולות בכל פרויקט אופנה בו היא נוטלת חלק: בחורף האחרון היא השיקה קולקציה לקו הגרביונים שלה הנושא את השם "6126".

ביקור באתר הרשמי של "6126" מגלה כי מודל ההשראה של לוהן, מרלין מונרו (שגם היתה ההשראה לבחירת שמו של המותג המורכב מתאריך לידתה), השפיע גם על הלך הרוח באתר כאשר בפלטפורמת המכירות שבו ניתן למצוא ציטוט מפי האייקונית המנוחה: "הגוף נועד שיראו אותו, אסור לכסות את כולו". הציטטה הזו תואמת את הלך הרוח של קולקציית הגרביונים - עיצוב מינימליסטי ומחירים סנסציוניים (130 דולר תמורת זוג גרבונים). נדמה כי הדבר הסנסציוני ביותר הקשור לגרביונים היה הקמפיין בו מופיעה לוהן בלבוש מינימלי ובפוזות אנמיות, מתחככת על עמוד חשפנות.

 
"הגוף נועד שיראו אותו". לוהן מתחקה אחרי מרלין מונרו
 "הגוף נועד שיראו אותו". לוהן מתחקה אחרי מרלין מונרו   צילום: מרקוס קלינקו ואינדרני, קמפיין "6126" 
 
לינדזי, שאהבה את הלך הרוח הפרובקטיבי, לקחה את המיומנויות שרכשה בקמפיין ותרגמה אותן להפקת אופנה נועזת במגזין "מיוז" שנוצרה בהשראת מערכת היחסים הסוערת בין ג'וני דפ לקייט מוס, ובה היא חושפת איברים מגופה ומנהלת שלישייה לוהטת עם עוד בחורה ובחור בלבוש מינימליסטי בלבד. נדמה כי לוהן היא היחידה שהצליחה להיכנס לעולם האופנה על ידי הורדת בגדים ולא לבישתם.

 
ההפקה הפרובוקטיבית למגזין "מיוז"
 ההפקה הפרובוקטיבית למגזין "מיוז"   צילום: אתר רשמי 
 

מה היא מבינה באופנה?

טעם אישי לא ברור.  לוהן בתצוגה של ויקטור אנד רולף בפריז
 טעם אישי לא ברור. לוהן בתצוגה של ויקטור אנד רולף בפריז 
 צילום: אימג'בנק/gettyimages 
 
אם נתבונן על טעמה האישי של לוהן נגלה כי הוא לעתים מבולבל ולא ברור, בדיוק כמוה וכמו בחירות הקריירה שלה. האהבה שלה לבגדי מעצבים ניכרת, אך נדמה כי לעתים היא לא בדיוק יודעת מהי הדרך הראויה ללבוש אותם ולכן היא נראית מרושלת או חושפנית מדי רוב הזמן. המעצב שצריך בכל זאת להודות לה הוא ללא ספק אלכסנדר וונג, שאת מגפוני הפרנזים שלו היא נעלה על בסיס קבוע וללא הבחנה וככל הנראה סיפקה לו שירות יח"צני מעולה.

בימים אלו חורשת לוהן את שבוע האופנה בפריז ומטיילת בנחישות בין השורות הראשונות של תצוגות מעצבי העל. האם אחרי פלופ "אונגרו" היא תצליח בכל זאת במשימתה להתקבע בתודעה שלנו כאושיית אופנה? הזמן יעיד, מה שבטוח, כל עוד היא ממשיכה לחשוף בפני עדשות הפפראצי התנהגות הרסנית ששורפת לה את התדמית, ניתוחים פלסטיים מוגזמים והפרעות אכילה, אין ספק לגבי סיכוייה הקלושים של כל קריירה אותה תנסה לפתח.
 

עוד על לינדזי לוהן:

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by