בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
סדר יום 
חם כאן לאללה: אופנה ללא בגדים 

חם כאן לאללה: אופנה ללא בגדים

 
סדר יום |
 

הפרובוקציות המיניות של דיזל, החמוקיים המופלאים של לארה סטון והנפילה הגדולה של ג'יזל בונדשן. הצצה מרעננת לכמה קמפיינים קיציים שהופכים את הבגדים למיותרים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הקיץ הממוצע, במיוחד זה של המזרח התיכון, מכתיב לנו רוטינה מייגעת של עומס חום, אחוזי לחות גבוהים ורצון עז להעביר את רוב ימינו במקלחת. פרט לדאגות הלבנטיניות שנגזרות עלינו כמדי שנה, הפשניסטה הממוצעת תביע דאגה גם לנוכח עדכניות המלתחה הקיצית שלה בכלל, ושל מחלקת בגדי הים שלה בפרט. לשם כך התכנסו מיטב המוחות של עולם האופנה בגולה ועיצבו עבורנו קמפיינים שישמשו לא רק מודל השראה וחיקוי, כי אם בריזה מרעננת של ממש. לפניכם הצצה לקמפיינים לוהטים ונטולי שכבות של קיץ 2010:

 

דיזל - הומור פרובוקטיבי

 

קשה להתעלם מחוש ההומור הלא שגרתי של המנצחים האומנותיים על קמפיין הקיץ של "דיזל". הפרובוקציות לא נחסכו גם בקמפיין הזה, כמיטב המסורת של עולם האופנה לאחרונה, אך הפעם במקום פרובוקציה בשקל, הגדילו עבורנו את ההנאה לשקל תשעים של הפוגה קומית חביבה.

 

אפשר לצקצק לנוכח העירום והפוזות שלא משאירות מקום לדמיון, אבל אפשר גם לחשוב שמדובר באחד הקמפיינים המשעשעים והקלילים שנראו לאחרונה בעולם האופנה המעונב. רמזים לזיאופיליה, למין אוראלי ולהתערטלות בציבור יש כאן בשפע, ומדי פעם גם צצים פה ושם תחתונים מעוצבים או ביקיני עם לוגו המותג. לא לבעלי לב חלש.

 
 צילום: יח"צ, קמפיין דיזל 
 

לואי ויטון - החופשה האולטימטיבית

קמפיין אופנת החוף החדש בכיכובה של האיט גירל התורנית דייזי לואו מצליח להשכיח מאיתנו את רוח הגלאם הרגילה שמאפיינת את בית האופנה ומתרכז באופנת סאן טרופה עם שיק של ג'ני מהבלוק. הרבה צבעוניות תוכלו למצוא בקמפיין הזה, מהסוג שמלווה את בית האופנה כבר שנים.

 

הפעם את צבעי המונוכרם המוכרים של התיקים לבית לואי ויטון תוכלו למצוא בצורת מטפחות מעוטרות בסמיילים, פראו מקושקש וסט תואם של שמלת חוף ותיק רחצה בצבעים בוהקים. הרבה תחכום או עידון מהסוג שאנחנו רגילים לראות, אין, ומה שתוכלו למצוא כאן זו בעיקר אווירה נעימה של קיץ, של צבעוניות ושל חופש, מהסוג שישאירו אתכם עם חיוך גדול על השפתיים. לפעמים לא צריך הרבה יותר מזה.

 
 צילום: יח"צ, קמפיין לואי ויטון 
 
 

טאביס - בהשראת עולמות הרוק והפופ

אמנם אנחנו רק מגלים את המותג, אבל מעבר לים מדובר בחברה שמכה גלים (תרתי משמע) וצוברת קהל גדול של אוהדים. הקמפיין של "טאביס" לקיץ 2010, מסתמך בעיקר - תאמינו או לא - על איכותם של בגדי הים של החברה. קשה להאשים את מגלגלי ההחלטות במותג שבחרו בקונספט פשוט יחסית עבור הקמפיין הנוכחי, שכן בגדי הים עומדים יפה בזכות עצמם ולא דורשים פרובוקציות או אפילו פרזנטריות מפורסמות שיסחבו אותו.

 

בגדי הים, שנוצרו בהשראת להקות רוק כמו "רובים ושושנים" ו"פויזן", מציגות לעולם אפיל מחוספס מעט עם המאפיינים הטרנדים ביותר של הקיץ. כך תוכלו למצוא בקמפיין בגד ים בצבע ג'ינס דהוי שדומה מעט לג'ינסים ההרוסים של הניינטיז ובגדי ים בצבעים ניאוניים שהולכים לכבוש כל חלקה טובה בחודשים הקרובים. אם ההשראה לבגדי הים שאובה מעולם הרוק, הרי שהסטיילינג של הקמפיין לוקח השראה מהדיווה העדכנית ביותר בעולם הפופ - ליידי גאגא.

 
 צילום: Joseph Tran, קמפיין טאביס 
 

Eres - בונים על לארה סטון

אם יש דוגמנית שיכולה לזגזג בין קמפיינים לבתי האופנה הגדולים בעולם לבין קמפיינים הקטנים יותר של בגדי הים, הרי שזו רק לארה סטון. דוגמנית העל, שמתהדרת בפנים שזועקות הוט קוטור ובגוף שלא היה מבייש את בנות ה"ספורטס אילוסטרייד" ממשיכה להוכיח שהיא הדוגמנית העסוקה ביותר בתעשיית האופנה כשהצליחה לקטוף גם את הקמפיין הזה בלי להזיע למרות התחרות המאסיבית בגזרה.

 

כשחושבים על זה, אין מועמדת מוצלחת יותר מסטון עבור קמפיין שרוצה לשדר משהו לא סליזי ואפילו מעט גבוה. סטון, בעלת החזה הגדול והחמוקיים, יודעת לספק הבעות פנים משמעותיות ולהיראות שונה מפריים לפריים והקמפיין מסתמך בעיקר על יכולותיה אלו: באחת התמונות היא שובבה ומצחקקת, בשניה היא כוחנית ואגרסיבית ובאחרת היא רומנטית ומצועפת. כשם שבגדי הים בקמפיין ורסטיליים, כך מצליחה גם סטון להביא משהו שונה בכל תמונה, ובתוספת לפרופורציות הגוף המושלמות שלה - הרי שקיבלתם קמפיין מושלם.

 
 צילום: יח"צ, קמפיין Eres 
 

Calzedonia - הברירה הטבעית

הנה דוגמא לפרזנטורית שלא מצליחה לסחוב קמפיין שלם על כתפיה הגרומות: ג'יזל היא כנראה הבחירה המתבקשת לכל קמפיין שהכוכב הראשי בו הוא הבקיני אך דווקא הבחירה הלא שגרתית בלארה סטון הוכיחה את עצמה היטב אל מול הבחירה הטבעית. אין עוררין על כך שג'יזל ממשיכה לשמור על הסטטוס שלה כאחת הכוכבות החמות בעולם (ולאו דווקא בעולם האופנה), אך בקמפיין הזה היא לא מצליחה לספק את הסחורה.

 

התמונות נראות כמו הפקת חוף סטנדרטית של "ספורטס אילוסטרייד" מינוס הגופות העירומים והסקס הנוטף מהפריימים. ג'יזל מספקת תנוחות גוף שגרתיות ביותר, שבוודאי יעבדו על הגברים המריירים על דפי המגזינים אך לא על קהל הקונות הביקורתיות שמחפשות משהו מרגש. בסך הכל, ג'יזל עושה שירות סביר לבגדי הים, שלא מצליחים לנסוק ולגרות את העין. רוב הדגמים הם סטנדרטיים ומשמימים לחלוטין ונדמה כי אין שום קשר ביניהם לבין המגמות הבולטות באופנת בגדי הים לקיץ הנוכחי.

 
 צילום: קמפיין Calzedonia 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by