בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
הדיאטה של המדינה  
נכון או לא נכון: מיתוסים בדרך למראה הרצוי 
 
 כושר    צילום: אימג' בנק / Getty Images    
הדיאטה של המדינה  |
 

האם נשים מתנפחות כשהן עושות אימון כוח? האם אנשים שמנים בעלי חילוף חומרים נמוך, והאם יוגה יוצרת גוף ארוך?

 
 
 
 
 
 
 
 
 

אתם קוראים מגזינים, ספרים ובלוגים על ה"עשה ואל תעשה" של אימון גופני, ושמועות צפות במועדון על הדרך החדשה לראות תוצאות מהר. לפני שתשימו לב, אתם רודפים אחרי בננות עם שוקולד כי שמעתם שזוהי ארוחה טובה לאחרי אימון. בכל הנוגע לכושר, אנחנו כולנו שונים וכדאי להימנע משמועות ולגלות מה באמת עובד או לא עובד לגוף שלכם. המומחים של Life Fitness ניפצו את המיתוסים הבאים:

 

נשים מתנפחות כשהן עושות אימון כוח

 

אם זה היה נכון, הזרועות של מדונה היו נראות כמו של בודי בילדרית ולא הזרועות הנשיות והחטובות שיש לה. המציאות היא שרוב הנשים לא מפתחות את ההורמונים הדרושים לבנות שרירים מנופחים. עדיין מודאגות? זכרו שהוספת שריר לגוף גורמת לו לאבד שומן וליצור מתאר רזה ומוגדר יותר.

 

אימון שרירי הבטן מעלים שומן באזור זה

 

אימון בטן עוזר לחזק ולחטב את הליבה, אך אחוז שומן נמוך בגוף הוא זה שיוצר את ה"קוביות" בבטן. לכן, אם לא תורידו את הסופגנייה ותבחרו אוכל בריא יותר, אתם עדיין הולכים להיות רכים מעט באזור הבטן בלי קשר לכמה כפיפות בטן תוסיפו לשגרה שלכם.

 

התאמנו עד שתזיעו

 

זיעה היא מנגנון ויסות הטמפרטורה בגוף ולמרות שהיא יכולה להיות אינדיקציה טובה לעצימות האימון על הגוף, לא כולנו מזיעים אותו הדבר. דרך טובה יותר למדוד היא בעזרת קצב הלב בזמן האימון.

 

אנשים שמנים הם בעלי חילוף חומרים נמוך

 

לא בהכרח. מחקרים הראו שלפחות מעשרה אחוזים מהסובלים מהשמנת יתר יש חילוף חומרים נמוך. למעשה, הסובלים מהשמנת יתר בדרך כלל מוציאים יותר אנרגיה כדי לזוז ובסופו של דבר שורפים יותר קלוריות מחבריהם הקלילים. אם המשקל שלכם הולך ועולה, בדקו את רמת הפעילות שלכם ואת הדיאטה, לא את חילוף החומרים.

 

יוגה עושה גוף ארוך ורזה

 

 יוגה היא שיטת אימון מעולה לכוח וגמישות, אך היא לא הולכת להאריך את חלקי הגוף שלכם בצורה נראית לעין. אתם יכולים לצפות ממנה לעזור לכם ללכת זקופים יותר בשיפור היציבה שלכם וליצור גוף חטוב יותר.

 

אם אתם לא מתאמנים לפחות שעתיים, אל תטרחו

השורה התחתונה היא שאין כמות מוגדרת של זמן אימון לכל אחד, ולכן תצטרכו לקבוע את הזמן המושלם לפי הגיל, הבריאות והמטרות שלכם. אם אין לכם זמן מתאים ללכת למועדון הכושר, Life Fitness מציעים פיצול האימון לחלקים קצרים יותר בזמנים שונים ביום. וזיכרו, אפילו מעט אימון גופני עדיף מבטלה מוחלטת.

 

בלי כאב, אין רווח

שקר. האימון שלכם לא צריך לכאוב לכם או לגרום לחוסר נוחות מוגזם. הרגשה טובה של שריפה בריאות ובשרירים היא הוכחה מספקת שאתם מתאמנים קשה.

 

כשתגיעו לתקרת אימון, תשרפו פחות קלוריות

 

ההרגשה יכולה להיות כאילו הגוף הגיע לפסגה ולמישור, אך הוא עדיין צורך אנרגיה ושורף את הקלוריות בכל תרגיל ובכל קילומטר שתרוצו - אתם פשוט בכושר טוב יותר כך שהאימון לא מרגיש עצים כל כך. כשזה קורה, הגיע הזמן לתבל ולגוון את התכנית כדי להמשיך לראות ולהרגיש את התוצאות.

 

הכתבה באדיבות מכוני הכושר 'גו אקטיב'.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by