בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
טור אישי 
כשאהיה רזה, אתחיל לחיות את החיים 
 
 כשאהיה רזה, אתחיל לחיות את החיים    צילום: אימג'בנק / Getty Images    
טור אישי |
 

אני והשמנה שבי מונות את הדברים שהן יעשו כשיהיו רזות, אבל למה לחכות? עושים את השינוי עכשיו

 
 
 
 
 
 
 
 
 

כשאהיה רזה, אקנה לי בגדים יפים, ממילא אין בגדים יפים לשמנים וכל דבר שאלבש יראה כמו שק.

כשאהיה רזה, אתאפר ואקנה לי תכשיטים. עכשיו, חבל על הכסף, ממילא לא רואים. כולם מסתכלים לי רק על השומנים.

כשאהיה רזה, אלך לים בבגד ים, כי אין מצב שאחשוף עכשיו את ירכיי וכולם ידברו עלי.

כשאהיה רזה, אתחיל לפגוש בחורים ואתחתן, עכשיו- אין מצב שמישהו בכלל יסתכל.

כשאהיה רזה, אביע את דעתי בעניינים שונים, כי עכשיו מי כבר יקשיב לשמנה שמדברת?

כשאהיה רזה, אעשה ספורט. עכשיו אין מצב- עם כל החום והשומנים אני מגירה נוזלים ועלולה להתייבש...

כשאהיה רזה, אוכל לאכול באירועים ואיש לא יסתכל ויחשוב: מה היא חושבת לעצמה השמנה הזאת?

 

נשמע מוכר?

 

זה היה פעם, לא מזמן

משקל, החבר הכי טוב שלי
 משקל, החבר הכי טוב שלי 
 צילום: אימג'בנק / Getty Images 
 

פעם סברתי לתומי שהחיים מתחילים רק אחרי שהקילוגרמים נושרים. סברתי שאין לי זכות קיום. בכל פעם כשהגעתי למשקל היעד וניסיתי להתחיל לחיות הרגילים, גיליתי שהקילוגרמים שוב מתאספים עלי. בדרך בה נהגתי לא הצלחתי לשמור על ההישגים, כי הדחייה של ההתמודדות עם דברים והציפייה לנס משמיים או לתרופת פלא, שתמיס את השומנים גררה אחריה סיבובים רבים נוספים של ירידה במשקל ואז שוב עליה.

 

הבנתי שעלי לנהל דיאלוג עם השמנה שבי, שמדיחה אותי לדבר עבירה, וזה עזר לי להבין שגם בדרך להשגת המטרה חשוב להמשיך ולנהל חיים נורמליים, כי אחרת הם פשוט עוברים לידי והימים האלה לא יחזרו לעולם. לכן, החלטתי להתנהג כאילו אני כבר שם, כאילו כבר ירדתי את כל הקילוגרמים העודפים, וסיגלתי לעצמי מנהגים שאפשרו לי לשרוד את הדרך הארוכה של תהליך הירידה במשקל ואחר כך התקבעו גם כהרגלים חדשים.

 

ומה אומרת הדיאטנית מאיה מואיז על הרגלי אכילה חדשים?

 

הדרך לשינוי לרוב ארוכה, רצופה עליות וירידות והתמודדויות כאלו ואחרות. במטרה לנהל אורח חיים אחר, שנכון לכם, צריך ללמוד את הדרך ולהבין מה הוא הדבר הנכון לכם. חשוב מאוד ליצור תפריט תזונתי בריא ומגוון, שמתאים לצרכים, סדר יום, רצונות ולמגבלות שלכם. תפריט המתאים לדרישות אלה, יעזור להתמיד בתהליך השינוי וירידה במשקל ויביא לתוצאות טובות, סיפוק ולרוב כוח להמשיך הלאה גם כשקשה.

 
 

* רונית סעדון בעלת תואר מ.א בעבודה סוציאלית קלינית, מנחה לשינוי התנהגותי, מעבירה סדנאות לשינוי הרגלי אכילה וירידה במשקל יחד עם מאיה מואיז דיאטנית קלינית. לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפונים הבאים:

רונית - 0542400343 \ מאיה -  0547609919

 

פרק 1- הכירו את רונית שכבר קרוב ל-20 שנה מתמודדת עם בעיות משקל

 

פרק 2- לצאת להליכה בערב או לעצור לקנות גלידה?

 

פרק 3- מה זה אומר להיות שמן?

 

פרק 4-  איך אוכלים באירוע?

 

פרק 5- יש צרות? מטביעים את היגון באוכל

 

פרק 6- איך מתמודדים עם הנשמות הטובות ש"רק מנסות לעזור"? 

 

טבלת קלוריות ליצירת תפריט יומי ומאוזן הכולל ערכים תזונתיים. לגזור ולשמור

 

בחזרה ללייף סטייל>>

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by