בערוץ

טיול טרקטורונים מול הכנרת    צילום: יח"צ חוויות שטח
מטיילים בארץ |

חם לכם? צאו לטיול שכולל שכשוך בנחלים, טבילה בכנרת ובראנץ' מפנק מול המים

סוף שבוע בצפון תמיד מצליח לרגש אותנו. רק שלוש שעות נסיעה מתל אביב ומתגלה עולם חדש של רוגע, שקט ויופי. אז ארזנו תיק קטן, לקחנו את נעלי ההליכה ויצאנו לכיוון צפון.

הטיול:

את סוף השבוע התחלנו בנחל עמוד. כשאומרים נחל עמוד, לרבים מאיתנו עולה הזיכרון של טיול שנתי בבית הספר, טיול ארוך ומייגע שבו כולם רק מחכים לסוף המסלול. אך בנחל עמוד יש מסלולי הליכה רבים. אנחנו בחרנו מסלול מעגלי קצר וקל שמוצל ברובו.

הגישה לנחל עמוד היא מכביש כרמיאל בצומת מירון, כקילומטר וחצי מצפון למושב כפר שמאי (כביש 866, בין סימני ק"מ 41-40). המסלול מתחיל בתחנת המשטרה הישנה ויורד עד לנחל, כאשר במהלכו תוכלו לנוח בצל העצים, להשתכשך במים הקרירים, לאכול פירות וליהנות מהשקט והאווירה הפסטורלית.

מפת אזור נחל עמוד
 מפת אזור נחל עמוד   צילום: גוגל מפות, סטודיו nana10

אוכל:

טירמיסו ועוגת גבינה בעוגתה
 צילום: שלי לנצ'יאנו

לאחר כשעה וחצי של הליכה, חזרנו רעבים למכונית שחיכתה לנו בתחילת המסלול ולאחר התרעננות קלה בארטיק קרח, המשכנו למסעדת "עוגתה" בקיבוץ כנרת לארוחת בראנץ' נהדרת. המסעדה ממוקמת במרכז הקיבוץ, כאשר בדרך תעברו דרך הרפתות והשדות הפתוחים. באווירת חלוציות המאופיינת כל כך לקיבוץ ולאזור כולו, נכנסו למסעדה הקטנה כשברקע התנגנו שירי ארץ ישראל, והתיישבנו על הכורסאות במסעדה.

התפנקנו בארוחת בוקר כפרית מצויינת, שכללה את חביתת השף עם תוספות לפי בחירתנו, לחם בריאות הנאפה במקום, מטבלים ביתיים (לא לפספס את מטבל אגוזי המלך ושום), סלט ישראלי וגבינות שמנת. בעלי המקום לא פסחו על הרצון לפנק אותנו בעוגת גבינה אלוהית ובטרמיסו ביתי. פשוט ללקק את האצבעות.

מחיר - 45 ₪ לסועד

עוגתה - קונדיטוריה בית קפה בקיבוץ כנרת
טלפון -6759687 04

פרטים נוספים באתר

ארוחת בוקר של עוגתה
 ארוחת בוקר של עוגתה   צילום: שלי לנצ'יאנו

המשך הטיול:

לאחר ששבענו והאוכל ירד מעט, המשכנו בנסיעתנו צפונה ולאחר כרבע שעה נסיעה הגענו למתחם "חוויות שטח" במושב אמנון. לבחירתכם טרקטורונים, ג'יפים או רכבי ריינג'ר שייקחו אתכם לטיולי שטח במסלולים שונים. אנחנו עשינו את המסלול שנקרא "בין הנחלים" באורך שעתיים וחצי והעדפנו לעשותו בריינג'ר. במהלך המסלול, נכנסו עם הרכב למים, מה שהרטיב אותנו כהוגן, אבל דווקא לא התלוננו על כך, כי המים הקלו מאוד על החום, כמו כן עברנו בין מטעי מנגו, ליצ'י, והתבאסנו שלא יכולנו לעצור לטעום. את המסלול סיימנו מול חופי כנרת, שם ירדנו לשחייה משותפת.

הטיול מטריף חושים ומספק חווית נהיגה ייחודית, שמשלבת היסטוריה, טבע והרבה מים. המדריכים הנהדרים של "חוויית שטח" יספקו לכם את ההסברים הדרושים ועם ההפתעות לצד הבטיחות תוכלו ליהנות כזוג או כקבוצה.

טיפ חשוב: יש להציג רישיון נהיגה בתוקף כדי לנהוג באחד הרכבים.

מחיר: טרקטורון שמיועד לשני אנשים - 400 ש"ח לרכב, ריינג'ר שמיועד ל-3 אנשים - 450 ש"ח לרכב.

לפרטים נוספים והזמנות - 050-7206431

מפת אזור אמנון וורד הגליל
 מפת אזור אמנון וורד הגליל   צילום: גוגל מפות, סטודיו nana10

לינה:

צימר מאבן בזלת בורד הגליל
 צילום: שלי לנצ'יאנו

עייפים, מאובקים, אך מרוצים, סיימנו את המסלול לאחר כשעתיים והמשכנו ללינה בחוות ורד הגליל הסמוכה למושב אמנון. החוות מספקת 21 בתי נופש מעץ ואבני בזלת שמתאימים לזוגות או למשפחות. במקום תוכלו ללמוד לרכב על סוסים ואפילו לבקש טרמפ עם מיקי הסוס כדי להגיע לארוחת הבוקר.