בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
טיפוח 
יופי של תקופה: 75 שנות לנקום 
 
 ג'וליה רוברטס הפרזנטורית הנוכחית של לנקום    צילום: יח"צ    
טיפוח |
 

חברת הטיפוח והקוסמטיקה לנקום מציינת השנה 75 שנות פעילות ומצרפת לשורותיה את ג'וליה רוברטס ופנלופה קרוז כפרזנטוריות. לכבוד יום ההולדת, החלטנו להרים מסיבה ולהיזכר איך הכל התחיל ומה קורה עם החברה כיום

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ענקית הקוסמטיקה לנקום (LANCOME) חוגגת 75 שנים להיווסדה ובמקביל מציינת את הפיכתה של ג'וליה רוברטס לפרזנטורית החדשה של החברה. ייתכן שהוותק המכובד של לנקום הוא זה שהעניק למותג את הבטחון לבצע את הבחירה הריסקית והאמיצה ב ג'וליה רוברטס, שכוחה בהוליווד נחלש עם השנים, בזמן שחברות קוסמטיקה מתחרות מעדיפות לבחור בכוכבות הוליוודיות צעירות עם עור מתוח. כנראה שהתחרות עם הכוכבניות הרכות לא הטרידה את רוברטס או את אשפי הפוטושופ שעיבדו את פניה, ולנו זה נותן תירוץ מצוין לבחון את מפעל לנקום לאורך השנים ואת הפיכתו למותג יוקרתי שאנחנו מכירים כיום.

 

היסטוריה

ארמנד פטיז'אן המייסד
 ארמנד פטיז'אן המייסד 
 צילום: יח"צ 
 

כנראה שאי אפשר לציין אבן דרך משמעותית כמו 75 שנים מבלי להתרפק על העבר ולהרגיש נוסטלגיה. חברת לנקום הוקמה בשנת 1935 על ידי ארמנד פטיז'אן בצרפת במטרה ברורה - לייצר מותג יופי שיפיץ את האלגנטיות הצרפתית ברחבי העולם. כנראה שעם מוטו שאפתני כל כך קשה להתחרות, ולכן כבר באותה שנה ראו אור חמישה בשמים חדשים תחת המותג הצעיר.

 

עד שנת 1955, 98 מדינות ברחבי העולם כבר מכרו מוצרים של לנקום. שנה לאחר מכן השיקה לנקום את קרם הלילה הראשון שלה ובאותה תקופה קיבל מקים החברה פטיז'אן את האשרור הגדול ביותר להצלחתו - פרס על תרומתו לתעשיית הבשמים והקוסמטיקה. ב-1964 הקונצרן לוריאל רכש את חברת לנקום ומאז היא משמשת כחברת הבת היוקרתית שלה.

 
פרסומת
 

שם החברה

 

השמועות טוענות כי שמה של החברה נגזר מאחוזת שאטו דה לנקום, שבה ביקר פטיז'אן סמוך להקמת החברה, אי שם בפרברים הצרפתיים. אותו פטיז'אן היה ידוע כחובב ורדים, אותם נהג גם לגדל בחצר ביתו, ומכאן נלקח הלוגו של החברה- הורד הזהוב המפורסם של לנקום.

 

 

ניסויים בבעלי חיים

 

לנקום ותאגיד הענק לוריאל נמצאות ברשימה השחורה של חברת Peta העולמית ושמם נקשר לא פעם עם ניסויים בבעלי חיים. הקודקודים בחברה רוחצים את ידיהם מהנושא וממשיכים לטעון באופן מוצהר כי הם אינם מבצעים ניסויים בבעלי חיים וכי קיימות כיום שיטות אלטרנטיביות לבחון את טיב המוצרים מבלי לבצע את הניסויים האכזריים.

 

מדוע אם כן, ממשיכה לנקום לככב ברשימה השחורה? לוריאל גורסת כי הסיבה שמונעת ממנה לקבל את אמנת Peta, קשורה לספקים צד ג' עמם היא עובדת ועליהם אין לה שליטה והם אלה שמבצעים ניסויים על בעלי חיים, כאמור. מי שלא מסתפק בהסבר המנומק של לנקום, יבחר בוודאי להציב כדוגמא את המתחרה של לוריאל - אסתי לאודר, חברת ענק נוספת שנתקלה בבעיה האמורה אך הצליחה להתגבר על הקושי והוסרה מהרשימה השחורה של Peta.

 

הפרזנטוריות

בלנקום הבינו כמעט מההתחלה שהסוד להצלחה ופרסום טמון בשיתופי פעולה עם נשים יפות וידועות. שמות של דוגמניות נאות וצעירות נקשרו עם המותג מאז שהפך למסחרי, ובין השמות הידועים אפשר למצוא את שלום הארלו, מארי גיליין וראיקה אוליביירה. בנוסף ליפות הוליווד, לנקום קידמו בברכה אפילו שיתופי פעולה עם כוכבי רוק שלא בהכרח הייתם מקשרים למותג של יופי וקוסמטיקה, כמו למשל הבת של מיק ג'אגר וג'רי הול, אליזבת.

 

בניגוד לחברות קוסמטיקה אחרות שמחליפות פרזנטריות בתדירות שבה אנחנו מתחדשות במסקרה חדשה, לנקום שמרה על חברות ארוכת שנים עם איזבלה רוסליני שהייתה הפנים של לנקום במשך לא פחות מ-14 שנים. לאחר שימי הזוהר של רוסליני נגמרו, החליטה ענקית הקוסמטיקה לחרוש בשדות הוליווד וגייסה לשורותיה כוכבות גדולות כמו אומה טורמן, ג'ולייט בינוש, דרו בארימור, מינה סורבינו ואפילו קלייב אואן, שנבחר להיות הגבר הראשון שייצג את קו הגברים של החברה.

 

דווקא בשנים האחרונות ניתן היה לראות חזרה של לנקום לשורשיה, כשבחרה בליין אפ מכובד של דוגמניות אלמוניות יחסית כמו דריה וורבובי, ארלניס סוסה ואינס ססטרה.

 

בשנת 2007 התחדשה לנקום בשתי פזנטוריות חדשות - קייט וינסלט האצילית שנבחרה להיות הפנים של הבושם טרזור (Tresor) ואן הת'וואי, שמוכרת לרובנו מהסרט "השטן לובשת פראדה", שהפכה להיות הפרזנטורית של הבושם מגניפיק (Magnifique).

 

לאחרונה סגרה לנקום על עסקאות עם שתי כוכבות אוסקר, הראשונה היא פנלופה קרוז (שיתוף פעולה שאמור לצאת לדרך בחודשים הקרובים) והשניה היא כאמור ג'וליה רוברטס שחזרה לתודעתנו לאחר שנים של שתיקה בזכות הסרט "לאכול, להתפלל, לאהוב" שהפך לשובר קופות בקיץ האחרון.

 

קשר לצעירים - בלוג, פייסבוק וטוויטר

בדומה לחברות רבות בתחום היופי, האופנה והקוסמטיקה, גם ללנקום יש בלוג ובו תוכלו להתעדכן בכל מה החדשות והעדכונים שנוגעים למותג. לנקום כיכבו בשבוע האופנה בניו יורק? כריסטינה הנדריקס הופיעה בטקס גלובוס הזהב מאופרת בלנקום? רוצות הצצה ללקים החדשים של לנקום עוד בטרם הושקו? הבלוג הוא המענה לכל הלנקום ג'אנקיז מביניכן.

 

הבלוג נראה על פניו כמו כל בלוג סטנדרטי אחר ומבחינה עיצובית קשה להבחין שמדובר בבלוג הרשמי של החברה, אבל לאחר שצוללים לתוכו מגלים שהוא אינפורמטיבי למדי וניתן למצוא בו גם טיפים לאיפור נכון (עם מוצרים של לנקום, אלא מה) ועדכונים על מוצרים חדשים של החברה שעתידים לראות אור בקרוב. את הבלוג תוכלו למצוא כאן>>

 

נו וכמובן שגם ללנקום יש דפי פייסבוק וטוויטר פעילים.

 
 

מוצרי הדגל של החברה

אחד ממוצרי הדגל של החברה הוא קרם GÉNIFIQUE Youth Activating Concentrat למלחמה באנטי אייג'ינג, פותח לאחר עבודת מחקר של 10 שנים, וניסוי בלמעלה מ-4,400 גנים ופיתוח של שבעה פטנטים שונים. (4)

 

Bi-Facil מסיר איפור בעל שתי פעולות - מסיר חזק במיוחד שיעיל גם בהסרה של איפור עמיד במים. בנוסף ליכולות הסרת האיפור שלו, מוצר זה ידוע גם בשל יכולתו לרכך ולרענן את עור הפנים, ומכאן הפעולה הכפולה שלו. המוצר על בסיס מים. (2)

 

מסקרה drama Hypnose - המסקרה הנוכחית כשמה כן היא, ומטרתה לספק מראה ריסים דרמטיות ברגע. בזכות הסיבים העשירים של המברשת וצורת ה-S שלה, אומרים לנו בחברה כי ניתן להשיג את המראה המצועף והפתייני במשיחה אחת בלבד, ובנוסף המסקרה מבטיחה לנו עמידות ללא גושים וללא ריח מטריד. (3)

 

Genifique eye - כולנו רודפים אחרי מראה העיניים הצעיר ורובנו היינו מוכנות לוותר על כמה עשורים מחיינו ולחזור להיות שוב בנות 20, כנראה שאפילו ג'וליה רוברטס. קרם העיניים הפופולרי של לנקום גרם למיליוני נשים מסביב לעולם לחלום על עור פנים צעיר יותר בכמה שנים, או לפחות במראה פחות עייף. לקרם מרקם ג'לי קטיפתי ונעים והוא אמור לסייע בהעלמת עיגולים שחורים מתחת לעיניים והענקת מראה זוהר ורענן יותר. (1)

 

Crème radiance - קרם פנים מקציף שאמור לחדור לנקבוביות של עור הפנים מבלי לייבשן על יתר המידה להסרת איפור (אפילו איפור עמיד במים) ולטיהור העור. את הקרם אמורים למרוח בתנועות עיסוי על עור פנים רטוב ועל הצוואר ולהסיר באמצעות מים חמימים. (5)

 

Aqua Fusion cream - קרם לחות שאמור להחדיר להחזיר לעור הפנים שלנו את רמת הלחות האידיאלית עבורו. כפי שניתן להבין משמו של המוצר, מדובר בקרם על בסיס מים שאמור לספק לנו תחושת רעננות עם כל מריחה. (6)

 

Tonique comfort- מדובר בטונר שאמור לאזן ולהחליק את עור הפנים עם מרקם לחותי וקטיפתי שמורכב משקדים ומדבש. המוצר אמור להשאיר את עור הפנים בתחושה נעימה וחלקה.

 
 צילום: יח"צ 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by