בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
סדר יום 
בלי בושה וללא חסה: מה הסוד של טריני וסוזנה? 
 
 ישירות, בוטות וממששות. טריני וסוזנה    צילום: יחצ    
סדר יום |
 

הן ממששות שדיים, חושפות ישבנים, נוזפות, עולבות ומחמיאות: כוהנות הסטייל הבריטיות חוללו שינוי בחייהן של אלפי נשים ברחבי העולם ועכשיו הן בדרך אלינו. חשיפה לעתיד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לאחר שהלבישו מעל ל-15 אלף נשים ברחבי העולם, טריני וודוודל וסוזנה קונסטנטין עושות את דרכן לישראל בתקווה לסייע לכל אותן קלולסיות אופנתיות שנמצאות בדרך הבטוחה להפוך לקורבנות אופנה מצערים. רגע לפני שהן מתלבשות על נשות הלבנט, החלטנו לערוך היכרות מעמיקה עם צמד כוהנות הסטייל הבריטיות.


טריני וסוזנה נולדו שתיהן למשפחות אמידות והתערו בחברה הגבוהה והנוצצת של לונדון עוד הרבה לפני שהכירו. השתיים לא ממש אהבו אחת את השנייה כשנפגשו במסיבה של חבר משותף, אך עד מהרה גילו את אהבתם המשותפת לאופנה וחברו ב-1994 לכתוב יחד את Ready to Wear, טור אופנה שבועי שהתפרסם בדיילי טלגרף במשך שבע שנים. בסוף שנות התשעים ידעה השותפות ביניהם מהמורות רבות, בעיקר כשעסק משותף לקניות אונליין שהקימו יחד, קרס ושקע בחובות וגם הספר הראשון שכתבו יחדיו - ונכשל - לא בדיוק עזר.

 

 
כוהנות הסטייל בדרך אלינו. טירני וסוזנה
 כוהנות הסטייל בדרך אלינו. טירני וסוזנה   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 
 

לא מדובר בעוד צמד סטייליסטיות פלצני. טריני וסוזנה זכו למוניטין עולמי בזכות הישירות, הבוטות וההומור שלהן

 

הכל השתנה כשב-2001 קיבלו השתיים את התוכנית What Not to Wear (ששודרה גם בארץ) במסגרתה מסייעות השתיים בכל פרק לאישה אחרת לחולל שינוי בחייה באמצעות מלתחה חדשה ובטחון מחודש. עד מהרה היה ברור שלא מדובר בעוד צמד סטייליסטיות פלצני. טריני וסוזנה זכו למוניטין ארצי, ואחר כך עולמי, בזכות הישירות, הבוטות וההומור שלהן.

 

השתיים אוהבות למשש את ישבניהן ושדיהן של מי שמוכנה לשים את גורלה בידיהן, הן לא מתביישות לחשוף גם את גופן, לדבר בחופשיות על הפגמים שלהן ולחשוף את הסודות בעזרתם הן מסתירות את כל מה שצריך להסתיר. הן לא מהססות לנזוף באכזריות במי שעושה טעויות אופנה מרות והן לא שוכחות לעודד להחמיא למי שלא מאמינה שיש לה מה להציע.

 

 
מרגישות בנוח עם הגוף שלהן. וודוול וקונסטנטין בנטורל
 מרגישות בנוח עם הגוף שלהן. וודוול וקונסטנטין בנטורל   צילום: מתוך התוכנית The Great British Body 
 
 

המוטו: התמקדות בצורת הגוף, לא במידה

התוכנית הפכה ללהיט וב-2004 קודמה ל-BBC1, הערוץ המרכזי של הרשת. השתיים החלו לכתוב שוב ספרים והפעם לא רק שלא היה מדובר בכישלון, הספרים עפו מהמדפים והביקוש הלך וגבר. עד כה מכרו כל הספרים שלהן 2.5 מיליון עותקים ברחבי העולם ותורגמו לשפות רבות.

 

ב-20006 ערקו השתיים לרשת ITV המתחרה ותוכניתן עברה שינוי פורמט. תחילה הן סייעו לזוגות במשבר באמצעות עריכת מייקאובר למלתחה שלהם (הקונספט זכה לביקורת רבה) ואחר כך פצחו במסע ברחבי אנגליה בו ניסו לפענח את בעיות האופנה המרכזיות של נשים בבריטניה. המוטו שלהן לאורך כל הדרך היה שאישה צריכה להתלבש על פי צורת הגוף שלה ולא על פי מידת הגוף שלה. זו התורה שהרביצו טריני וסוזנה בנשים ברחבי הממלכה המאוחדת ואחר כך גם באוסטרליה וארה"ב.

 

השתיים פקדו את כל הטוק שואוז המרכזיות באנגליה וארה"ב והנחו פינות ייעוץ ומייקאובר רבות. הן הפכו לאורחות קבועות אצל אופרה ווינפרי וב-2009 עלתה תוכניתן האמריקאית ברשת TLC (ששודרה גם אצלנו בשנה שעברה בערוץ 3) בה הן נדדו מעיר לעיר ובחרו בכל פעם באישה אחרת שנזדקקה למהפך דרסטי במלתחה ובהערכה העצמית. טריני וסוזנה לא נותנות את דעתן רק על מלתחות של נשים מן היישוב וסייעו גם למספר סלבס בממלכה המאוחדת לשדרג את הופעתם. כמעט כל עיתונאי (ובעיקר עיתונאיות) שיעשו עליהן אייטם, יזכו גם למנת הביקורת והטיפים הבלתי נמנעים של השתיים.

 

הצמד הבלתי נלאה ממשיך להרחיב את האימפריה וצילמו גם גרסה בלגית לתוכניתן. הן עושות עשרות הופעות פומביות בקניונים ומרכזי קניות מרכזיים ברחבי אנגליה, אוסטרליה וארה"ב ונשים נוהרות בכדי לקבל קמצוץ מהעצות המאוד ישירות שלהן בתקווה לחולל טרנספורמציה בארונן ובחייהן. וודוול וקונסטנטין לא הפכו לכוהנות אופנה נערצות רק בשל טעמן האופנתי: ההומור וחוסר הפוזה ביחד עם האמונה שאת לא צריכה להיות מקל כדי להראות נפלא, גרמו להן לזכות במיליוני מעריצות שמאסו בתכתיבי הרזון של המערב ורק חיכו שמישהו יסביר להן איך אפשר להיראות (ולהרגיש) נפלא בלי לחיות על תפריט של חסה וקפה דל שומן.

 

אז אם גם אתם מרגישים שהיחסים עם הארון שלכם הגיעו לנקודת האל חזור ובא לכם לקבל טיפים ועזרה מהטובות ביותר, הירשמו עכשיו.

 

>>> בחזרה לאופנה ולייף סטייל

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by