בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
הדיאטה של המדינה  
הדיאטה של אחרי החגים  
 
 הפיצוי: התחושה והמחמאות שבדרך    צילום: אימג'בנק / Getty Images    
הדיאטה של המדינה  |
 

המתמודדים ב'דיאטה של המדינה' מתאוששים מארוחות החג ונותנים את הטיפים שלהם, איך ניתן להתחיל דיאטה אחרי הזלילה הגדולה. מה אוכלים, על מה מוותרים ואיך הופכים את החיים החדשים קלים הרבה יותר?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אורי בנדט: "תאכלו הרבה מתוקים, תרצו יותר מתוקים"
 אורי בנדט: "תאכלו הרבה מתוקים, תרצו יותר מתוקים" 
 צילום: נענע10 
 

סקרים המתפרסמים מדי שנה מעלים את הנתון שהפך כבר לעובדה בלתי נמנעת - הישראלים מעלים בממוצע 2 ק"ג במהלך החגים. אז אחרי שנכחנו בכל התכנסות משפחתית שכוללת בשר, בשר ועוד קצת בשר ומגוון רחב של קינוחים, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולקבל קצת עזרה ממי שעמד בגבורה בפיתויים במהלך החגים ולהתחיל את הדיאטה היום.

 

הכל בראש

 

גילי פליה: "ארוחת חג אצלי לא היתה שונה מארוחה רגילה, כך שאם אני יודעת שאני רוצה להתחיל דיאטה אני מסתכלת על זה בלי שום קשר, אם זה חג או לא, פשוט מתחילים. צריך לעשות את ההחלטה להתחיל דיאטה ולא משנה האם זה יום ראשון שבת או חג- פשוט להתחיל היום".

 

לאה בורוכוב: "כשאני אוכלת 'ארוחת שחיתות' אני פשוט מכנה אותה 'ארוחה מנחמת', ולכן אפשר לחזור למסלול ביתר קלות. להתחיל דיאטה זה עניין של החלטה עקרונית, החלטה לעשות שינוי באורח חיים, וזה לא קשור למקום או לזמן".

 

גילי פליה: "פשוט לחשוב - אכלתי ארוחה, נפלתי, ומחר אקום ליום חדש והתחלה חדשה. פשוט לשכוח שהיה אתמול ולהמשיך הלאה. קיבלת בונוס, עכשיו הגיע הזמן להמשיך".

 

ליאת אהוד: "מה שמחזק אותי בתהליך זה קודם כל הירידה במשקל שלאחריה באה התחושה הנפלאה של לקום בבוקר, להתלבש ולהצליח להכנס לכל הבגדים היפים והטובים שלי שכבר כמעט שנה לא עלו עליי. בנוסף, הפרגון של המשפחה בפרט ושל הסביבה".

 

איך מתמודדים בקלות רבה יותר?

 

ענבל לוי: "לא חושבים על נשנושים ולא קונים ממתקים או פיתויים הביתה. אני החלפתי את המתוק באפרסק ובתמר".

 

אורי בנדט: "חשוב מאד לשתות הרבה מים, זה בריא ובעיקר מפחית את תחושת הרעב".

 

ליאת אהוד: "כדי להתגבר על הצורך בנשנושים אני יוצאת להליכה או לשעה של כושר בחדר הכושר. אחריהם אני גומעת בהתלהבות כוס "דיאט קולה" קרה".

 

עדי יעקובי: "לא יוצאים לבלות במקומות שאוכלים בהם, מוותרים על התענוג כי לא נעמוד בפיתוי".

 

דולב סאלם: "אני מציעה קודם כל לא ללכת רעבים למסעדה. כשרעבים הכל נראה טעים ובא לנו לטרוף את הכל. לפני שהולכים למסעדה תאכלו פרי וירק או סלט עם גבינה. פשוט לא ללכת רעבים למסעדה, וככה, גם כשיאכלו לידכם, אתם לא תתגרו כל כך וגם לא תוכלו לסיים את המנה שלכם. אני דווקא כן הייתי ממליצה ללכת למסעדה פעם בשבוע אם זה מה שאתם אוהבים לעשות. את שאר הפעמים תחליפו בפעילות חברתית אחרת עם החבר'ה - ים, טיולים או סרט".

  

ויתורים

 

שוקי סמוכה: "ויתרתי על לחמים ועוגות, מתוקים וופלים פשוטים. מה שכן, אני לא מוכן לוותר על עראק, משקה שעושה אותי שמח. על כל שאר האיסורים, כביכול, ויתרתי בשביל התוצאה היפה שמגיעה בסוף".

 

גילי פליה: "ויתרתי על בשר בקלות יחסית, אבל לא ויתרתי על כוסית אלכוהול בסופי שבוע כשאני יוצאת לבלות".

 

אורי בנדט: "אני ממליץ לוותר על מתוקים. מתוק זה ממכר - ככל שלגוף יש יותר, הוא רוצה יותר. לוותר לגמרי".

 

אז מה אוכלים?

 

גילי פליה: "בדיאטה הזאת מצאתי את הירק שנקרא מנגולד. אני מכינה אותו עם פטריות פעמיים בשבוע, שמה ספריי שמן במחבת, מוסיפה שום, אחריו את הפטריות, ולאחר מכן את עלי המנגולד. מוסיפה מלח, פלפל וכף סויה. מניחה על אש קטנה עד שמוכן. אם מתחשק לכם משהו נוסף, ניתן להכין אורז פשוט, להניח בצלחת ומעליו לשפוך את כל הירק עם הפטריות שהכנו. זה טעים, מזין, ובעיקר משביע מאד. נסו ותראו. כמובן שתוכלו להחליף את המנגולד בתרד.

 

דולב סאלם: "הרבה ירקות ודגים מבושלים (מאז התוכנית, מרוב שאני מבשלת דגים בתנור בתבלינים שונים ובמרקמים שונים, אני יכולה לפתוח 'מסעדת דגים דולב'). מה שכן, השכנים בבית החדש נהנים במשך כל היום מהריחות שאני עוטפת בהם את הבניין".

 

עוד בדיאטה של המדינה:

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by