בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
הדיאטה של המדינה 
צעד קטן לאדם: איך מתחילים לרוץ? 
 
 פעילות אחת, הרבה מטרות    צילום: אימג' בנק / Getty Images    
הדיאטה של המדינה |
 

רוצים להתחיל לרוץ, לשפר את סיבולת לב -ריאה, אבל לא יודעים כיצד להתחיל? מדריך קצר שיעזור לכם לעשות את הצעד הראשון

 
 
 
 
 
 
 
 
 

המחשבה על מרתון, חצי מרתון או אפילו ריצת חמישה קילומטרים, יכולה להיות מספיק כדי לשלוח מתחילים בתחום הריצה לרוץ אל הספה. קביעת מטרות לריצה או להליכה היא לא מפחידה כמו שהיא נראית. למעשה, יותר ויותר אנשים מאתגרים עצמם, וקיימת עלייה רצינית במספר המשתתפים בכל אירועי הריצה התחרותית למרחק. חוקרים הוכיחו גם שריצה היא אחת הפעילויות הטובות ביותר לשרוף קלוריות ולחזק את מערכת הלב-ריאה שלנו. היא יכולה גם להקטין את הסיכון למחלות כמו סרטן השד, שבץ מוחי ולחץ דם גבוה.

 

כדי ללכת את המרחק, עקבו אחרי הטיפים הבאים של המומחים של Life Fitness:

קבעו את זמן הריצה על ההליכון לזמן שידור התכנית האהובה עליכם
 קבעו את זמן הריצה על ההליכון לזמן שידור התכנית האהובה עליכם  
 צילום: אימג'בנק / Getty Images 
 

חימום: מתיחות מונעות התכווצות שרירים שיכולות להרוס את האימון שלכם. ודאו שאתם מחממים את השרירים לפני המתיחה ע"י הליכה קצרה של חמש דקות לפני תחילת הריצה.

 

התחילו לאט: אם אתם חדשים בתחום הריצה, התחילו בעשר דקות הליכה ולאחריהם 2-3 דקות של ריצה, והעלו בהדרגה את זמן הריצה והפחיתו את זמן ההליכה. כשמתאמנים על הליכון, בחרו בתכנית הליכה/ריצה כדי לשנות את המהירות והשיפוע בהתאם ליכולות שלכם.

 

השתפרו כל שבוע: כמתאמנים למרחק ארוך, אצנים צריכים להוסיף לא יותר מחמישה אחוזים למרחק בכל שבוע. הוסיפו מרחק במשך שבועיים ברצף ואז הורידו מהמרחק. שינוי האימון יאפשר לגוף להתאושש ממרחק ארוך יותר.

 

קבעו מיני מטרות: מטרות לטווח קצר יכולות לעזור עם האתגרים המנטאלים של שיפור המרחקים. מטרות בזמן הריצה על הליכון יכולות להיות פשוטות כמו לרוץ עד הפסקת הפרסומות או ללכת בקצב מהיר במשך שלוש דקות.

 

מתיחות לאחר האימון: המתיחה הטובה ביותר באה לאחר הריצה, כשהשרירים חמים וניתן לעשות מתיחות עמוקות יותר. כך תעזרו לעצמכם עם הגמישות, כדי לעשות את האימונים הבאים טובים ונוחים יותר.

  

היכנסו עכשיו לפורום ה'דיאטה של המדינה' וקבלו תשובות מהמומחים שלנו>>

דיאטה וכושר: כל מה שחשוב לדעת >>

הדיאטה של אחרי החגים >>

מתכון לעוגת גבינה דיאטטית >>

מתכון דיאטטי לדג אמנון עם ירקות >>

"הייתי עם ביטחון עצמי נושק לאפס" >>

הסודות הקטנים של הדיאטה >>

כל מה שרציתם לדעת על ה'דיאטה של המדינה' >>

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by