בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
דעה 
קמפיין סרטן השד: מיכל טראוריג אוהבת את זה 
 
דעה |
 

אם את אוהבת את התיק על השולחן, על הרצפה או במקלחת, כדאי לפחות שתהיה בתוכו הפניה לממוגרפיה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

טוב, אז כולכם כבר שמעתם, רעמתם, ציחקקתם או זיזלתם על קמפיין המודעות לסרטן השד שנכנס לפני יומיים בהילוך ראשון לפייסבוק והגיע לשיאו אתמול בערב כאשר לא היה סטטוס אחד באתר שלא הכיל תגובה או דעה על הנושא.

 

ולמי שלא בקיא ברזי הרשת, אספר בקצרה, כי לאחרונה נשלחה הודעה סודית, עלק, לנשים בפייסבוק בה הן מתבקשות לעזור בהעלאת המודעות לסרטן השד, בכך שיכתבו איפה הן אוהבות לשים את התיק שלהן. פשוט ככה, בלי הסבר וכמובן לא לגלות לגברים.  התוצאה היתה שלל סטוטסיים באווירת פורנו רך כגון: "אני אוהבת את זה על השולחן" או "אני אוהבת את זה על הספה" בדף הפייסבוק של כל בחורה שרצתה להרגיש בעיניינים.

 

אני, שאתמול בבוקר עוד הרגשתי מחוץ למסיבה, ניסיתי להבין למה כל החברות הווירטואליות שלי כותבות סטטוסים לא ברורים על מיקומים שונים בבית, ולמרות אווירת הסקס שהסטטוסים ניסו להציג, לא היה לי לרגע ספק שאף אחת מהן  לא באמת כותבת את מיקומה המועדף בבית לחפוז בצהרי היום.

 

לא עבר זמן רב וגברי הפייסבוק, אלה שאוהבים לקבל כל פיסת אינפורמציה מהירה לדם, הבינו כי יש איזושהי מפלצת פמיניסטית שמסתובבת לה ברשת ומנסה לשרוף חזיות און-ליין,  והחליטו כי הם חייבים לערוך תחרות נגדית בה הם מראים לנו מי מחזיק בסטטוס (השנון והחריף כמובן) הכי מזלזל בתופעה.

 
סטטוסים מייצגים של גברים בפייסבוק
 סטטוסים מייצגים של גברים בפייסבוק   צילום: צילום מסך 
 
 

עכשיו, לא שיש לי איזה אג'נדה פמיניסטית בעניין, אני אפילו חושבת שזהו קמפיין די מטופש, שלא בטוח שהצליח להעביר את המסר הנכון בזמן הנכון, אבל כמו שאומרת מירי מה כ'פת לי.

 

מה לעזאזל אכפת לכולם שניסינו, נכון לא יצאנו בהסברה מסיבית על הנושא, לא תלינו שלטים ברחובות שכל אחת מתשע נשים עלולה לחלות בסרטן השד ושגילוי מקדים של המחלה יכול להציל חיים, אבל קיבלנו הודעה חביבה ומשעשעת לאינבוקס והחלטנו לזרום איתה, לא כדי להרגיש הצ'ה גאוורה של הפייסבוק וגם לא תוך כדי מחשבה עמוקה שזה מה שיפתור את כל בעיות העולם' אלא סתם ככה כי בא לנו....

 

יש לומר שהעובדה שאני כרגע יושבת וכותבת על הנושא, וזה ששלל כותבי הרשת, הזכריים כמובן, לא ידעו את נפשם מרוב זעזוע וכתבו טורים זועמים על העניין רק מוכיחה שני דברים: הראשון הוא כבר ידוע לכולם, שהפייסבוק כבר מזמן הצליח להגיע לכל נים בדמו של הישראלי והשני הוא שהקמפיין צלח. אני מניחה, שזה לא הקמפיין היחידי של האגודה למלחמה בסרטן,  לא על זה שמו האנשים שם באגודה את כל הז'יטונים שלהם,  אלא זהו רק נספח קטן שאולי יכול לעזור למישהי להבין שכשהיא שמה את התיק על השולחן אוכל שהיא כל כך אוהבת כדאי שתהיה בתוכו הפניה לממוגרפיה.

 
סטטוסים של נשים לקמפיין
 סטטוסים של נשים לקמפיין   צילום: צילום מסך 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by