בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
עולם הבית 
טיפ יומי: איך לאכול נכון בליל הסדר? 
 
 לאכול נכון בחג    צילום: GettyImages/אימג'בנק    
עולם הבית |
 

חג בהחלט מהווה אתגר לשומרי המשקל עם המכה האחת עשר – מכת הקלוריות. אפשר ליהנות מאווירת החג וגם מהאוכל בעזרת שמירה על כמה כללים. טיפ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

על פי נטע ברי, דיאטנית קלינית, החוקיות המומלצת  של ארוחות קטנות לאורך היום רלוונטית גם בחג. לארוחת ליל הסדר לא מומלץ להגיע רעבים מידי. חשוב לא להימנע לחלוטין מאכילה במשך היום, רק לשם חיסכון בקלוריות לטובת ארוחת החג. התוצאה היא, שתאכלו לעיתים כפול או יותר ממה שתכננתם מצד אחד ותגרמו לגופכם,להפוך את העודפים הללו לשומן מצד שני.

 

אמנם אתם בעולם של שפע, ורובכם אוהבים לפתוח שולחן ולארח (או להתארח) כיד המלך, אך בארוחת החג עצמה, חשוב לזכור ,לא חייבים לאכול כל מה שמגישים לנו. גם אם השולחן עמוס ונראה כל טוב, בחנו היטב את מה שמוגש לכם. כדאי לבחור לאכול את המאכלים הייחודיים של החג ולהסתפק בהם, ואפשר בהחלט לוותר על אלו שנחשבים "שגרתיים" כמו אורז ותפו"א. בחרו מנה אחת עיקרית גדולה או שתי מנות קטנות יותר של בשר או עוף או דג (מנה ראשונה ומנה עיקרית) ואליה הוסיפו סלטים וירק מבושל.

 

במידה ומוגש מרק ובפרט מרק עוף, כדאי מאוד לאכול אותו ולא לוותר עליו. היתרון במרק הוא שהוא מקנה תחושת שובע ללא תוספת משמעותית של קלוריות. מומלץ לבקש אותו עם הירקות הנלווים (קישוא, דלעת, גזר, בצל), כדי להגביר את תחושת השובע ולא להשתולל עם האטריות, הקניידלך ושאר התוספות.

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by