בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
נכנסים לכושר 
לפני שמתחייבים: איך בוחרים מועדון כושר? 
 
 העיקר להתמיד    צילום: Getty Images / אימג'בנק    
נכנסים לכושר |
 

רוצים להירשם לחדר כושר? כדאי שתבדקו את הקריטריונים הבאים: קרבת המועדון למקום מגורים, מלתחות נקיות, מאמנים מקצועיים, מגוון חוגים ועוד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הקיץ כבר בשיאו ואתם עדיין מחפשים דרך להכניס קצת כושר לחיים? אז אחרי שניסיתם להתאמן לבד בבית, בשילוב דיאטות שונות, הבנתם שמה שבאמת חסר לכם, זאת מסגרת של מועדון כושר. אבל איך אפשר לבחור מועדון כשהמבחר גדול כל כך, הרי אי אפשר לנסות ולהחזיר כמו נעליים - כאן באמת חייבים להתחייב. הנה 10 טיפים שאסף עבורנו אייל אמון, המנהל מקצועי של רשת "הולמס פלייס", שיכולים לעזור לכם לבחור את המקום המנצח:

 

1. להרגיש את זה - לפעמים, אנחנו עושים את ההחלטות הגדולות של החיים שלנו על פי תחושה והרגה של רגע, וכך גם במקרה הזה. בשנייה שאתם נכנסים למועדון הכושר חשוב שתתמלאו תחושה טובה, הרי אתם הולכים לפקוד אותו לא מעט. אם הרושם הראשוני היה חיובי והתחושה הראשונית הייתה נעימה - כבר עשיתם חצי דרך לבחירת מקום.

 

 

 
מגוון רחב של חוגים
 מגוון רחב של חוגים 
 צילום: Getty Images / אימג'בנק 
 

2. קרבה למקום המגורים - במידה וחדר כושר שאליו אתם מתכוונים להירשם אינו קרוב למקום העבודה או המגורים, הדבר עלול להוות מכשול בטווח הארוך. ככל שהזמינות והנגישות תהיה יותר גבוהה כך יהיו פחות תירוצים למה לא ללכת.

 

3. מי אני ומה חשוב לי? האם אתם מחפשים מקום מקצועי או מקום להכיר חברים ובני זוג פוטנציאליים? במידה ואתם מחפשים חברה, חשוב שמועדון הכושר יציע מבחר גדול של חוגים ופעילויות מעבר לביקור ב"מחסן הברזל". לעומת זאת, אם המקצועיות חשובה לכם יותר - חשוב שתחפשו מועדון עם  מגוון מכשירים רחב ומאמנים מקצועיים בהתאם.

 

4. היצע חוגים רחב - מועדון שמציע מערכת שעות מגוונת ומלאה בחוגים שאת חלקם אתם מכירים ואת חלקם לא, יהווה עבורכם מקום אופטימלי. כך תוכלו להנות בחוגים אהובים, אבל גם ללמוד דברים חדשים. מעבר לאפשרויות הבחירה הרבות, המגוון מאפשר לשלב באימון מרכיבי כושר רבים ושונים, שכולם חשובים לפיתוח ועיצוב הגוף.

 

5. מקצועיות המאמנים - חשוב לבדוק שמלבד היותם נחמדים וחתיכים, המאמנים גם עברו הכשרה מקצועית בסיסית ושהמקום בו הם מועסקים מציב תנאי קבלה, מקיים מבחני כניסה וכדומה. חשוב שתהיה להם הכשרה נוספת ואם הם בעלי תואר אקדמי בתחום הרי זה משובח. למה? כדי שבמצב אמת, תוכלו לקבל מהם מענה מקצועי נרחב בנושאים כגון אפשרויות אימון במהלך היריון, לבעי סוכרת, חולי טרשת נפוצה ועוד.

 
 
תפוסה מלאה של מכשירים
 תפוסה מלאה של מכשירים 
 צילום: Getty Images / אימג'בנק 
 

6. מגוון מכשירים - חשוב לבדוק שיש מגוון רחב של מכשירים שבו תוכלו לקיים אימון נאות עם מנוחה רלוונטית לכם ולתוכנית האימון שנקבעה לכם ולא בהתאם לעומס עליהם. אם מדובר במועדון קטן ויש בו רק כמה הליכונים בודדים, ואתם אוהבים בעיקר לעשות הליכות - כדאי שתבחרו מועדון גדול יותר עם כמות נכבדה יותר של הליכונים. 

 

7. אסתטיקה וניקיון - חשוב לבדוק את ניקיון השירותים, המלתחות וחדרי האימון, תחזוקתם השוטפת וניקיונם בכל שעות היום, מאחר ומקומות אלו הינם מדגרה למחלות ומזיקים, שבמידה ואינן מטופלות כיאות, עלולה לסכן אתכם.

 

8. מעוררי מוטיבציה שבועיים - לבדוק שיש באמת מישהו שיכול לסייע לכם להתמיד ולהגיע לאימונים באופן קבוע. למשל, מאמן כושר של המועדון שנותן לכם תוכנית אימונים וגם בודק את ההתקדמות שלכם.

 

9. בעלי מקצוע נוספים - רצוי שבמועדון הכושר יהיו עוד גורמים שיעזרו לכם לנהל אורח חיים בריא, דוגמת דיאטנית וקואוצ'ר. הליווי המשלים, מצויין גם לאלה המפתחים שרירים וגם למי שרוצה לרדת במשקל.

 

10. מודל לחיקוי - יש לוודא שצוות המועדון בכלל ובעלי המקצוע בפרט מהווים עבורכם מודל לחיקוי. בדקו אם מי שאמור להוביל אתכם להישגים נמצא שם בעצמו.  

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by