בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
נכנסים לכושר 
להזיע ביחד: אימון כושר זוגי ואינטימי 
 
נכנסים לכושר |
 

לשכב גב אל גב, לרדת על ברך אחת או לרכוב אחד על השני: זה אולי נשמע מיני, אבל מדובר בתרגילי כושר אמיתיים שאתם יכולים לבצע ביחד כזוג. עם בגדים או בלי, זה כבר עיניינכם. הפקה מיוחדת לט"ו באב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מחפשים דרך להפתיע את בני הזוג בחג הזה? לא עוד ארוחה מלאת קלוריות או מתנה חסרת טעם שתיזרק לפח. למה שלא תנסו השנה משהו אחר לחלוטין - הציעו לבני הזוג לעשות אימון כושר משותף בביתכם. האימון ימריץ את שניכם ויעניק לכם מוטיבציה לקום מהכורסה.

 

היתרון באימון זוגי, הוא בכך שאפשר להפעיל כל שריר בגוף, לשנות בקלות את העומס המופעל על השרירים, לאתגר את שרירי הליבה ולעבוד על קואורדינציה ושיווי משקל. והיתרון הכי חשוב - אתם כבר מכירים אינטימית, אין ביניכם מבוכה, כך שהאימון יזרום בנינוחות ואולי אף יתפתח לכיוונים שלא חשבתם עליהם.

 

לכבוד ט"ו באב, בחרנו להציג בעזרת מדריכי הכושר מיקי גזית ורועי אברהם, עשרה תרגילים שניתן לעשות בזוג שיתרמו לחיטוב הגוף, חיזוק שרירים חיוניים וגם לשיפור הקשר הזוגי.

 

1. גב אל גב

מטרת התרגיל- תרגיל פונקציונלי לחיזוק שריר הירך הארבע ראשי, שרירי היציבה, הגו והשכמות.

עמידת מוצא - גב אל גב.

התרגיל - מכופפים את הירכיים תוך הפעלת התנגדות בגב ושילוב ידיים.

דגשים - ללא ההתנגדות אחד מכם ייפול.

מספר חזרות - 10, בסופם נשארים סטטיים במצב כפיפה במשך 30 שניות, חוזרים על הסט הזה פעמיים.

 

 
 
 

2. פנים אל מול פנים

מטרת התרגיל - חיזוק הירך, הגו, שרירי היציבה והבטן.

עמידת מוצא - עומדים מול בן הזוג, אוחזים בידיים המושטות לפנים, רגליים ישרות.

התרגיל - מכופפים את הירך תוך השענות לאחור, עולים כשרגל אחת משוכה לאחור באוויר, פותחים ידיים ומנשקים את בן הזוג.

דגשים - ללא אחיזה ומשיכה בן הזוג עלול ליפול.

מספר חזרות - 10, בסופם נשארים סטטיים במצב כפיפה במשך 30 שניות, חוזרים על הסט הזה פעמיים.

 

 
 

3. מתקרבים לאזור החם: תרגיל לירך הפנימית

מטרת התרגיל - אימון פונקציונלי לחיזוק הירך הפנימית (שרירי המקרבים), שרירי הליבה וה-Core, שיפור שיווי המשקל.

עמידת מוצא - פנים מול פנים, מניחים יד על כתף בן הזוג.

התרגיל - כל אחד מבני הזוג מכופף את ירך ימין תשעים מעלות לפנים ודוחף איתה את רגלו המורמת של בן הזוג.

מספר חזרות - נשארים סטטיים במשך 30 שניות, חוזרים על התרגיל 3 פעמים בכל רגל.

 

 

 
 

4. ירד על ברכיו

מטרת התרגיל - שיפור שיווי המשקל, חיזוק שרירי הליבה, חיזוק שרירי הבטן.

עמידת מוצא - אחד מבני הזוג כורע על ברך אחת, האחר מתיישב על רגלו.

התרגיל - הכורע מייצב את עצמו באמצעות החזקת שרירי הבטן, היושב מנתק רגליים ומטה את משקל הגוף לאחור. פתיחת הידיים לצדדים תעלה את רמת הקושי של התרגיל.

דגשים - שימרו על שיווי משקל.

מספר חזרות- שוהים במצב סטטי 30 שניות, חוזרים על התרגיל 3 פעמים.

 

 
 

5. תנוחת כלב

מטרת התרגיל- חיטוב שרירי הבטן, חיזוק השכמות והישבן.

עמידת מוצא - זה מול זה בעמידת שש.

התרגיל - מנתקים מהרצפה יד ורגל נגדית לסירוגין. מותחים את הרגל לאחור, מיישרים את היד לפנים, מושיטים חפץ לבן הזוג.

דגשים - לכווץ את הבטן, היד והרגל מורמות עד לקו הכתף.

מספר חזרות- 10 לכל צד.

 

 
 

6. קצת גמישות

מטרת התרגיל - מתיחת שרירי הירך, שיפור התנועתיות.

עמידת מוצא - בן זוג אחד בעמידת פירמידה - שתי הרגליים בפיסוק קל ברוחב האגן, כפות הידיים נוגעות ברצפה, האגן שפונה למעלה מהווה קודקוד למשולש שנוצר.

התרגיל - בעזרת בן הזוג הפנוי מרימים רגל אחת ומותחים אותה עד שמרגישים כאב קל.

דגשים -  התקשורות עם בן הזוג חשובה במיוחד אם המתיחה כואבת.

מספר חזרות - שוהים במצב מתיחה 30 שניות בכל רגל, חוזרים על התרגיל בכל רגל 5 פעמים.

 

 
 

7. גב אל גב בשכיבה

מטרת התרגיל - אחד מותח את שרירי הגו, האחר מחזק את שרירי הבטן, הליבה ואת חגורת הכתפיים.

עמידת מוצא - אחד במנח Pushup (פלאנק) כמו תנוחת המוצא לשכיבות סמיכה, האחר נשכב על גב בן הזוג מבטו למעלה, רגליו של המותח מונחות על הרצפה.

התרגיל - שוהים במנח זה במצב סטטי.

דגשים - מי שנמצא למטה שואב את הבטן פנימה, העליון מרפה את שרירי הגוף.

מספר חזרות - 40 שניות בכל תנוחה, 3 חזרות.

 

 
 

8. תנוחת הרכיבה

מטרת התרגיל - האחד מחזק את שרירי הירך והליבה, האחר מחזק את שרירי הבטן, הליבה ואת חגורת הכתפיים.

עמידת מוצא - האחד במנח Pushup, האחר עומד מעליו בפיסוק.

התרגיל - בן הזוג שלמטה מחזיק במצב סטטי, העליון מכופף את הירך עד למגע קל עם בן הזוג.

דגשים - העליון מוציא את ישבנו ומקפיד לא לקמר את הגב.

מספר חזרות- 10.

 

 
 

9. על הרצפה

מטרת התרגיל - חיזוק שרירי הבטן, שרירי הליבה והשכמות.

עמידת מוצא - Pushup על המרפקים אחד מול השני.

התרגיל - מנתקים יד ומפנים את הגוף ואת המבט הצידה, מושיטים את היד קדימה ואוחזים בידו של בן הזוג.

מספר חזרות- 10 לכל צד.

 

 
 

10. התפתלות

מטרת התרגיל - מתיחה ופיתול של עמוד השדרה, מעולה לסיום האימון

עמידת מוצא - ישיבה צידית כמו בתמונה אחד מול השני.

התרגיל - בני הזוג אוחזים זה בזה ומושכים, מנתקים אגן ומרימים את היד שאוחזת בידו של בן הזוג.

מספר חזרות - 10.

 

 
 

תודה מיוחדת למיקי גזית מאמנת כושר, אירובי וזומבה בעמק חפר, ורועי אברהם מאמן כושר ואירובי בספורטן

 

מדריך: עשה ואל תעשה במהלך אימון כושר

 

יאללה לזוז: עשרה שירים לאימון כושר

 

בדרך לבטן שטוחה: כך תיפטרו מהצמיגים

 

ספיישל ט"ו באב

 

בחזרה לערוץ לייף סטייל»

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by