בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מה ללבוש 
סיפור בג'ינס: הקמפיינים הלוהטים של LEE  
 
 חוצה דורות. Lee חורף 2012    צילום: טרי ריצ'רדסון    
מה ללבוש |
 

מותג הג'ינסים הוותיק חוזר למקורות עם קמפיין בינלאומי שמשדר קלאסיות נצחית וקמפיין מקומי שעושה כבוד לפרזנטורים ולבגד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הפן המפתיע ביותר בשילוב הפעולה בין LEE, מותג ג'ינסים ותיק שמנסה בכל עונה להמציא עצמו מחדש, לבין טרי ריצ'רדסון, צלם אופנה ובעיקר פרובוקטור גדול- הוא מעצם ההבנה שעומד בפנינו קמפיין קלאסי, כזה שלא מתרפק על שום שערוריות בכדי לזכות בתשומת לב. האג'נדה שעומדת מאחורי הקמפיין החדש היא להראות עד כמה המותג הוותיק מחובר להיסטוריה הענפה שלו, הנפרשת על פני יותר ממאה שנים, ולהדגיש עד כמה המותג הוא אותנטי ואמיתי. עוד, מסבירים לנו, כי הציבור התעייף מכל הקמפיינים העמוסים והגדושים שסיפקו לנו עד כה, במיוחד בתקופה של מיתון, בה כולנו משוועים למעט צדק חברתי.

 

כל זה היה יכול להיות מוערך, אלא ש-LEE עצמם, רק לפני כמה עונות, לא בחלו באמצעים וסיפקו לנו קמפיינים בוטים שהכילו עירום ואינספור רמיזות מיניות. גם הבחירה בטרי ריצ'רדסון לא מרגישה מקרית, שכן הנ"ל הוא אמנם צלם בחסד, אך גם אומן שידוע בעיקר בזכות יכולתו לבחון את גבולות הטעם הטוב, ולכן כל שיתוף פעולה עמו מוליד באופן טבעי מטען ציפיות עצום, גם אם בפועל הפרויקט הנוכחי הוצא מהקשרו לחלוטין. בכלל, כל ניסיון לספק לנו קמפיין שיתאים לתקופת הצנע שבה אנו נמצאים לכאורה הוא מעט תמוה, בייחוד כשבוחנים את סקלת המחירים של המוצרים שלא השתנתה באופן משמעותי גם בעונה הנוכחית. הציבור מחפש צדק חברתי שלא רק מגיע ארוז בקמפיין פוטוגני ומלא באידיאולוגיה, אלא גם (ובעיקר) מחירים הוגנים יותר, מה שלא בהכרח מתכתב עם העובדה שג'ינסים של LEE עולים בממוצע 399-899 שקלים.

 

 
LEE חורף 2012
 LEE חורף 2012   צילום: טרי ריצ'רדסון 
 

קמפיין קלאסי ובטעם טוב

אך אג'נדה לחוד וקמפיין לחוד. אין ספק שיותר מאשר היה כאן רצון לחולל שינוי בתפיסתו של עולם האופנה התר אחר ריגושים, היה כאן ניסיון בולט ללכת בהפוך על הפוך, ולספק לנו גימיק נוסף במסווה של אידיאולוגיה. הרי כל קשר בין ריצ'רדסון לבין מה שקלאסי ונעשה בטוב טעם הוא מקרי בהחלט, ולכן עצם העובדה ש-LEE הצליחו להוציא תחת ידיו קמפיין שהוא בדיוק זה- קלאסי, היא לכשעצמה מפתיעה ומעוררת הערכה.

 

הקמפיין החדש של LEE הוא אמריקאי במובן הטוב ביותר של המילה, שכן הוא אכן מצליח להעביר את ההיסטוריה הענפה של המותג וניתן ממש לדמיין כיצד אלילים תקופתיים כמו ג'יימס דין ומרלון ברנדו לבשו ג'ינסים של LEE ובוודאי נראו בהם נהדר. הקמפיין גם מצליח להדגיש כיצד המותג מצליח לתווך בין פערי הגילאים, בעיקר הודות לבחירה בשני פרזנטורים- האחד, עולל חלק ורך, והשני הוא בחור מבוגר יותר ומחוספס, כזה שניכר שעבר דבר או שניים בחייו. העובדה שדווקא הפרנזטור המבוגר מצליח להיראות טבעי, סקסי ונינוח יותר מעמיתו הצעיר רק מדגישה את כוחו של המותג ואת יכולתו להחמיא לסקלת גילאים רחבה.

 

בגזרה הנשית בחרו ב-LEE בריילי קיו בתור הפרזנטורית, הלא היא נכדתו של אלביס פרסלי המנוח ובתה של ליסה מארי פרסלי. ריילי היא לא בדיוק הנערה הכל אמריקאית הטיפוסית מחד, ומאידך, כנראה שהבחירה בבחורה שנראית כמו העתק מדוייק של ליסה מארי, נועדה לגרום לנו לדמיין את סבה לובש ג'ינסים של LEE, בתקופת הזוהר שקדמה להאבסתו הנוראית.

 

 
LEE חורף 2012
 LEE חורף 2012   צילום: טרי ריצ'רדסון 
 
 

ומה בארץ?

על אף שהקמפיין המקומי של LEE נראה משמעותית פחות מהוקצע ומלוטש ביחס לאחיו האמריקאי, הוא אינו לוקה באותה אידיאולוגיה מכעיסה ולא מתיימר להציג בפנינו משהו שהוא לא, ועל כך הוא כבר ראוי לציון לשבח.

 

 
קמפיין Lee Experts חורף 2012
 קמפיין Lee Experts חורף 2012   צילום: יחצ 
 

הקמפיין גייס לשורותיו שורה של מפורסמים שזכו לכינוי Experts, היות וכל אחד מהם אמור להיות מומחה בתחומו, כמו שחר פאר בתחום הטניס, יוסף בתחום עיצוב האופנה, רון קדמי בתחום הצילום וכו'. גם הפעם מדובר בקמפיין פשוט מאוד, שנעשה ברובו על שרפרף עץ ורקע בהיר, ללא שום גימיקים או אלמנטים מיותרים, כאשר הפוקוס הוא על הפרזנטור ובגדיו בלבד.

 

והבגדים? אה, הנה הגענו לסוגיה הממשית. בדיוק כפי שהקמפיין ביקש לחזור למקורותיו, כך גם פריטי הקולקציה מאוד נאמנים לרוחו המקורית של המותג. לא תמצאו כאן שום חידושים ממשיים או נגיעות של טרנדים, אולי למעט טרנד הג'ינס על ג'ינס המתבקש, אלא רק דנים טהור, בשטיפות שונות ובפלטת גוונים קלאסית עם נגיעות של ירוק ואפרפר. כי אם כבר מדברים על experts ב-LEE מתמחים בדבר אחד - ג'ינסים.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by