בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
סדר יום 
טרנדספוטינג: מה למדנו מהקמפיינים של בתי האופנה לקיץ 2012? 
 
 תיכנסי כבר לאוטו וניסע. קמפיין ג'יל סטיוארט אביב 2012    צילום: יחצ    
סדר יום |
 

החורף אצלנו בשיאו אבל בעולם האופנה כבר עסוקים בעונה הבאה. ממתקים, גלידות, מכוניות וכלבים יקיפו בקיץ את הדוגמניות בקמפיינים מכל הכיוונים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אחרי שנשטפנו בבשורת אביב-קיץ 2012 במהלך שבועות האופנה של ספטמבר ואוקטובר, כעת צצים להם כפטריות אחר הגשם (ובעיתוי קצת יותר רציונלי) הקמפיינים של גדולי החברות והמעצבים לקיץ הקרוב. כשחושבים על זה, להמציא את עצמך מחדש פעמיים בשנה ולצאת באיזו הברקה שיווקית שגם תיראה סופר אופנתית זה לא קל, אבל אנחנו נהנים לצפות במאמצים הקריאטיביים של אלילי הסטייל שלנו.

 

מעקב צמוד אחר כמה ממודעות הקמפיין שכבר יצאו לאוויר העולם זימן לנו מפגש עם כמה טרנדים ומוטיבים שחזרו על עצמם - מסתבר שמגמות קיימות לא רק בבגדים עצמם אלא גם בקונספטים ובהשראות לעונה החמה הבאה עלינו לטובה. מחברים על ארבע ועד הקולוסיאום - יצאנו לציד טרנדים צבעוני בין הקמפיינים של גדולי המעצבים.

 

ידידה הטוב של הפאשניסטה | כלב זה החתול החדש

תינוקות וכלבים תמיד גונבים את ההצגה, כך אומרים, אבל מי היה מאמין שהקלישאה הזו תמצא את דרכה לעולם האופנה האליטיסטי? למרות שחתולים מרגישים כמו בחירה טבעית יותר לכל מה שקשור ליוקרה, סנוביות ואלגנטיות, הקמפיינים של באלי ולונגשאמפ החליטו שגם לידידו הטוב של האדם יש מקום מול עדשת המצלמה. ובעוד מירנה קר וג'וליה סטגנר עושות עיניים לחתיכים שלידן (בעודן זורקות איזה ליטוף לכלבלב שבחיקן), קוקו רושה הנפלאה דווקא נראית לגמרי בעניין של הפרטנר האלגנטי והחטוב שלה.

 

 
נותנים לחיות לחיות. מימין: באלי ולונגצ'אמפ קיץ 2012
 נותנים לחיות לחיות. מימין: באלי ולונגצ'אמפ קיץ 2012   צילום: יחצ 
 
 

גן עדן עכשיו | פרח ציפור גן העדן

מכירים את הפרח הזה שתמיד נראה לכם אקזוטי ומרשים עד שאתם רואים אותו באגרטל של מישהו ומבינים שמקומו על אי טרופי ולא בסנטר-פיס בשולחן ארוחת החג? זהו פרח ציפור גן העדן שעם יופיו קשה להתווכח. על מידת הטעם הטוב שהוא משדר לעומת זאת, אפשר גם אפשר. זה לא מנע מריקרדו טישי לג'יבנשי לעצב קולקציית גברים שלמה בהשראת הפרח ואפילו להכריח שני דוגמנים (שממש מנסים להיראות גבריים) ללבוש את יצירותיו הססגוניות במודעות הקמפיין. גם במקס מרה לא נותרו אדישים ליופיו האקזוטי של הפרח ותקעו אותו לדוגמנית ססקיה דה בראו ביד בכל פריים בקמפיין. באופן מוזר, דווקא על רקע יופיה הקר של דה בראו והעיצובים המינימליסטיים של בית האופנה, זה דווקא עובד.

 

 
אקזוטי או סתם קיטשי? מימין: ג'יבנשי ומקס מרה קיץ 2012
 אקזוטי או סתם קיטשי? מימין: ג'יבנשי ומקס מרה קיץ 2012   צילום: יחצ 
 

ילדה סוכר | פנטזיות מלאות בממתקים

עולם האופנה אמנם משדר לנו אימג'ים שגורמים לנו לחשוב פעמיים לפני כל קינוח שאנחנו טורפים, אבל בארץ הפנטזיה של הקמפיינים - הכל מותר. חגיגת מתוקים בצבעי פסטל נצפתה בקמפיינים של לואי ויטון ומאלברי. במאלברי הלכו על ארץ פנטנזיה סוריאליסטית בה פרידה גוסטבסון ולינדסי וויקסון מצטלמות בין סוכריות, מרשמלו, גביעי גלידה ותופיני ענק אחרים. אצל ויטון שמרו על אלגנטיות פריזאית מתבקשת ונוסטלגית בגווני פסטל מתוקים שמזכירים לנו מקרונים נימוחים, ובמקום להתפלש בשיירי גלידה עצומים, הגברות של לואי ויטון שותות להן מילקשייק סאנדיי שיקי להחריד.

 

 
מתוק, אבל נטול קלוריות. מלמעלה: מאלברי, לואי ויטון קיץ 2012
 מתוק, אבל נטול קלוריות. מלמעלה: מאלברי, לואי ויטון קיץ 2012   צילום: יחצ 
 

מחממים מנועים | הדוגמניות נכנסות למכוניות

נכון, הקונספט של נשים ומכוניות שייך לרוב ללוחות שנה סליזיים התלויים במוסך הקרוב לביתכם. אבל אם גדולי המעצבים החליטו שכלי רכב הם הרקע המושלם להצגת יצירותיהם - מי אנחנו שנשפוט? בעוד אצל ג'יבנשי הרכב נראה כמו סתם עוד פיק-אפ שנוסעים לגלוש איתו בים, אצל פראדה וג'ון גליאנו יש תחושת פיפטיז נוסטלגית עם צבעוניות מרהיבה ומכוניות וינטג'יות הורסות. איזבל מארה מוכרת לנו אישה עצמאית, שזופה ומודרנית שנותנת גז בעוד אצל ג'יל סטיוארט ישנה הדרת דוגמניות למושב האחורי בשלל פוזות מתוקות אבל מלאות תחושה פיוצ'ריסטית.

 

 
שמים גז. בכיוון השעון: (פראדה, ג'ון גליאנו, איזבל מארה, ג'יל סטיוארט, ג'יבנשי
 שמים גז. בכיוון השעון: (פראדה, ג'ון גליאנו, איזבל מארה, ג'יל סטיוארט, ג'יבנשי   צילום: יחצ 
 

יצורים מימיים | בגדים עם נוף לים

זה אמנם בנאלי, אבל מתבקש. מים, ים, בריכות וכל מה שביניהם הם הבחירה הכמעט מתבקשת לקמפיין קיץ. אז נכון, ארמני ובוטגה ונטה היו יכולים להתאמץ טיפה יותר אבל בחרו להציב בחורה הורסת על חוף הים ולהסתפק בזה. אבל יש מי שהצליחו לקחת גם את המוטיב הצפוי ביותר ולתת לו טוויסט. תסמכו על קארל לגרפלד שיצליח לשמור על שאנל בקאטינג אדג' של עולם האופנה עם קמפיין קסום ומופלא שצולם בשחור-לבן ומזכיר באווירה סרט אילם מתחילת המאה שעברה. הבנות תלויות מאומגות, מתעמלות על מתח וסוס קפיצות ענקיים ונראות נוגות ושבריריות להפליא על רקע הים הרוגע. אצל ורסאצ'ה הלכו על מוטיב הבריכה, רק מה? רוקנו אותה לחלוטין. את האווירה הכחלחלה והצוננת (על אף היעדר המים) מספקים התאורה, הפילטרים וג'יזל בונדשן אחת.

 

 
מה שיותר עמוק יותר כחול. בכיוון השעון: ורסאצ'ה, שאנל, בוטגה ונטה, ארמני, שאנל #2
 מה שיותר עמוק יותר כחול. בכיוון השעון: ורסאצ'ה, שאנל, בוטגה ונטה, ארמני, שאנל #2   צילום: יחצ 
 

הו ארצי מולדתי | אופנה מקדמת תיירות

באיטליה היפהפיה, ישנם, כידוע, לא מעט אתרים היסטוריים, הריסות, עתיקות ועוד כל מיני בניינים (או שאריות בניינים) שתיירים אוהבים להצטלם לצדם. שלושה מבתי האופנה המובילים של איטליה החליטו לעשות כבוד למולדת ולצלם את הקמפיינים שלהם על רקע אתרים היסטוריים/נוסטלגיים ברחבי המדינה. הבנות של ולנטינו נראות אליליות ומרוככות על גבי ההריסות הרומנטיות, בני ה"משפחה" של דולצ'ה וגבאנה נראים כמו פרסומת חבילת נופש לנאפולי בפיפיטיז, וקסיה סטרוס? היא סתם נראית כמו מטאדור על רגע הקולוסיאום בקמפיין של מוסקינו. ויוה איטליה!

 

 
מעודדים תיירות. מלמעלה: דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו, מוסקינו קיץ 2012
 מעודדים תיירות. מלמעלה: דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו, מוסקינו קיץ 2012   צילום: יחצ 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by