בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
עולם היופי 
מריחים טוב: בקבוקי בשמים המעוצבים בשיק 
 
 ניחוחות אביב    צילום: shutterstock    
עולם היופי |
 

מארק ג'יקובס, ז'אן פול גוטייה ואיסי מיאקי - הם רק חלק קטן מהמעצבים ששואבים השראה מעולמות תוכן הקרובים לליבם בעיצוב הבקבוק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לא פעם יוצרים, אמנים ומעצבים שואבים השראה מעולמות תוכן שונים ומגוונים. "המוזה", מגיעה ברגעים בלתי צפויים ומפתיעה בכל פעם מחדש. מעצבי העל הבינלאומיים ניזונים לא פעם מעולמות התוכן הקרובים לליבם ומבטאים אותה באמצעות ייצור ליין, סדרה או מוצר בודד המהווה את ההשראה. תחום הבישום הנו אחד התחומים הבולטים ביותר המתאפיין בקטגוריה זו.

 

עיצוב אביבי בסגנון רטרו של Crabtree&Evelyn


 צילום: יחצ 
 

חברת "לפידות ביוטי" משיקה לכבוד האביב סדרת בישום פרחונית בארבעה ריחות מרעננים: Lavender, Lily, Iris ,Rosewater של מותג הטיפוח האנגלי  Crabtree&Evelyn.

אריזות הבשמים מעוצבות בהשראת המסורת האנגלית האלגנטית ומשלבות ציורי מים פרחוניים. העיצוב החדשני נועד להדגיש את האיכות הנצחית של הניחוח המופק מהפרח והוא שמעניק לבושם את הארומה הייחודית.

בקבוקי הבושם מעוצבים בהשראת עולם הטיפוח משנות ה- 30 עם טאץ' עדכני.

 
 

הסקס האפיל של סלוואדור דאלי

סלוודור דאלי
 סלוודור דאלי 
 צילום: יחצ 
 

סלוודור דאלי משיק בושם חדש במהדורה מוגבלת לחג  CRAZY KISS. הבושם החדש בעל ניחוח נשי, שייך לקו ניחוחות KISS COLLECTION, המשדרים אהבה. הבקבוק מעוטר בצבעים מרהיבים של כחול, ורוד, כתום וחם בהיר , על גביו שלובות השפתיים האגדיות של דאלי, בגוון אדום חושני- המזמינים נשיקה לוהטת.
בנוסף, הוא מעוטר בהדפס גראפי מודרני, אשר מביא לידי ביטוי את העיצוב הסוריאליסטי של סלוודור דאלי המוקדש לצעירים

 

הארכיטקטורה של איסי מיאקי


 צילום: יחצ 
 

מעצב העל איסי מיאקי, שואב לא פעם את ההשראה לעיצוב בקבוקי הבשמים שלו מאלמנטים ארכיטקטיוניים, משום שהוא החל את דרכו המקצועית בארכיטקטורה ורק לאחר מכן פנה ללימודי עיצוב אופנה.  מקור ההשראה של מיאקי מגיע משלושת ערי המטרופולין: ניו יורק, פריז וטוקיו המתאפיינים בגורדי שחקים. עיצוב הבקבוקים שלו מהווה רמז לגורדי השחקים בניו יורק ובטוקיו וכן ניתן למצוא אינטרפרטציה למגדל אייפל. הבשמים המשקפים את ההשראה שלו בעיקר הם  לה או דיסי ואו דה סי פר הום.

 

הנשיות של מארק ג'יקובס


 צילום: יחצ 
 

הבקבוק המעוצב של OH, LOLA, הבושם החדש של מארק ג'יקובס נשאר עם בבואה נאמנה של חתימת LOLA  - פרח פלסטיקי גדול על פקק הבקבוק, בצבעי ורוד נשיים ומרעננים רוויי שקיפות. מארק ג'ייקובס עיצב את בקבוק הבושם כפרח "מחשמל" בעל עלי כותרת עצומים המתפרצים מתוך הבקבוק. למראה זה הוא הגיע לאחר שהוא בנה בידיו, תוך כדי "משחק", שכבות בד מפותלות בתנועת סלסול, מה שיצר מראה של זר פרחים מפואר. הקרטון, בצבע ורוד לוהט, פירוש אלגנטי ורענן לגרסה הקלאסית, בתוספת רקע מטאלי, והדפס של פרח בורוד פוקסיה.

 

 

הגוף של ז'אן פול גוטייה


 צילום: יחצ 
 

ניתן לראות השראה מעולם תוכן נוסף על ידי מעצב העל, ז'אן פול גוטייה, שלוקח את ההשראה לבשמים מגוף האישה והגבר. הסדרה "לה מאל" מקבלת לעיתים תכופות אינטרפרטציה שונה כמו לה מאל טריבל ולנשים יש את הקלאסיק ואת הקלאסיק X. גוטייה מעריץ את גוף האדם ועל כן מלביש בכל פעם את צדודיות הגוף באלמנטים חדשים.

 

בימים אלו השיק גוטייה בושם חדש, KOKORICO המאפיין אף הוא פרופיל של גבר הבקבוק, כמו הריח, משדר עוצמה וייחוד: פסל של צדודית ראש גברי בפרופיל. במבט צד בצידו השני של הבקבוק משתקף הגוף הגברי המוכר לנו מהקלאסיקה הנצחית של בקבוק La male. בקבוק הבושם, משדר יוקרה, יציבות, תחכום וטוויסט, כאשר על גביו מוטבע השם KOKORICO בקליגרפיה אדומה המלווה בנוצה שחורה, כחתימה אלגנטית, בעיצוב עכשווי

 

עולם האגדות של לוליטה למפיקה


 צילום: יחצ 
 

מעצבת האופנה הצרפתית, לוליטה למפיקה היא בעלת סגנון עיצוב דמיוני ומתהלכת חופשי בתוך עולם האגדות הקסום, תוך שהיא יוצרת בכל פעם אופנה חדשה עבור נשים צעירות, שמגדירות עצמן מודרניות, רומנטיות ומעודנות. הבשמים של המעצבת תואמים לרוח עיצובי האופנה שלה ופופולאריים מאוד ברחבי העולם.

 

הבשמים תחת המותג, בין אם מדובר בבושם לגבר ובין אם מדובר בבושם לאישה, עוצבו בהשראת תפוחי גן העדן ומשדרים פיתוי התואם את ריחות הבשמים המתאפיינים בריחות דומיננטיים ומתאימים לאנשים בעלי נוכחות המעוניינים ששובל ריחם החושני ילווה אותם למשך כל שעות היום והלילה. 

סיפור הפיתוי של הנחש וחווה הוא העומד מאחורי הניחוח החושני והעיצוב המדהים של בשמי לוליטה למפיקה ולמי שמתנסה מובטחת חוויה של גן עדן עלי אדמות.

 

התכשיטים של בולגרי


 צילום: יחצ 
 

מותג בישום היוקרה בולגרי שואב השראה בסדרת האומניה המאופיינת בסימן האינסוף, המורכב משתי טבעות המשולבות אחת בשנייה. צבעי הבקבוק והאריזה לקוחים מקולקציית התכשיטים היוקרתית של מותג בולגרי המתאפיינת בעיקר בצבעי אבני חן כמו ג'ייד, אמטיסט ועוד. הבשמים בסדרה זט מציגים תכשיט זוהר עם ניחוח חושני, שיופיו מתחזק עם בואו במגע עם העור. הצורות המתעגלות והגוונים המתפתלים של האומניה, מגלמים את החיוניות והצבעוניות של הניחוח.

 

 

הניוד של ברברי


 צילום: יחצ 
 

ברברי הבריטי באמצעות מעצב בית האופנה כריסטופר ביילי, בבושם האחרון BURBERRY BODY, השכיל לעשות שימוש ולעצב בקבוק ייחודי: הבקבוק השוכב לנגד עיניו של המעצב עמד גוף האישה, זו שהסירה מעצמה את מעיל הטראנץ'.

 

הבקבוק מלוטש כיהלום, עם פאות חתוכות, שהבושם היוקרתי משתקף בהן בגוון עירום, חשוף ."ההשראה לעיצוב הייתה מבנים ארכיטקטוניים, מגדלים עם צורת משושה מזכוכית, שמשווים למבנה כולו מראה של אבן קריסטל. להשלמת המראה היוקרתי הוסיף ביילי חריתות זהב וורוד, על צבעי הגוף. ככה גם נראית קולקציית 2012/2011 של ברברי: משחקים של ניוד, ורוד עדין וזהב. הבקבוק ארוז כתכשיט יוקרה.

 

האומנות של ואן כליף


 צילום: יחצ 
 

ואן כליף הינה חברת תכשיטים צרפתית מהיוקרתיות ביותר בעולם וכל בקבוקי הבישום של המותג הם בהשראת התכשיטים שלהם. הבושם FERRIE עוצב בהקשר של אגדות, כאשר פירוש המילה הינו פיה. הבושם מעוצב בהשראת סיפורי האגדות ועל הפקק ניתן להבחין בפיה. ניתן להשתמש בפקק של הבושם כמעמד לטבעות.

 

בושם ORIENS הינו הבושם האחרון, שהשיקו ומדובר ביצירת אומנות. טבעת בסגנון מזרחי-אותנטי, טבעת שיצרו אחת מסוגה בעולם כולו, והבקבוק הינו העתק מלא של הטבעת. עיצוב הפקקים ייחודי, וניתן להשתמש  בפקק כפמוט.

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by