בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
קיץ נצחי 
מתחטבות: תרגילים פשוטים לעיצוב הגזרה בקיץ 
 
 מזיזים את הגוף לקראת הקיץ    צילום: shutterstock    
קיץ נצחי |
 

ביצוע תרגילי כושר פשוטים בבית, אכילת סיבים תזונתיים ומשחק קליל של מטקות או פריזבי על החוף - הם חלק מהדברים שיעזרו לכן לחטב את הגזרה לקראת הקיץ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

עונת הרחצה כבר כאן ועוד חודש יגיע הקיץ באופן רשמי. מי שלא שמרה על המשקל וחיטבה את הגוף באמצעות ספורט במשך החורף, יכולה להתחיל עכשיו. עדיין לא מאוחר להראות טוב על החוף, בבריכה וסתם ברחוב.

 

רהב סולומון, מאמנת כושר בזאוספורט, מעניקה טיפים לעיצוב הגזרה, בעזרת כמה תרגילים פשוטים:  

 

תרגילים לחיטוב הגוף

מתעמלות ומדברות
 מתעמלות ומדברות 
 צילום: shutterstock 
 
  • נתחיל ביציבה: שבו זקוף כאשר אתן צופות בטלוויזיה, ונסו לכווץ את קרקעית אגן ככל האפשר. ביציבה נכונה, הגוף שורף עד כ- 10% יותר קלוריות, מאשר הוא במצב רפוי. אם קשה להישאר במנח זה לאורך זמן, קחו מנוחה של דקה וחזרו על הפעולה כמה שניתן.

 

  • שבו על הספה, באופן זקוף כאשר כפות הידיים מונחות עליה בצידי הגוף. הרימו ברכיים לכיוון החזה 15- 20 פעמים, בעוד אתן שומרות על 90 מעלות בין השוק לירך. חזרו על פעולה זו 3 פעמים. קל לכם? יישרו מעט את הרגליים לזוית של 130 מעלות.

 

  • בישיבה רגילה, ישרו את הרגליים כמה שניתן (פשיטת ברכיים), החזיקו 5 שניות בחזרה איטית במשך 12-15 פעמים. קחו מנוחה של 30 שניות וחזרו על הפעולה פעם נוספת. להעלאת רמת קושי, יש להניח כרית בין כפות הרגליים.

 

  • קחו שני בקבוקי ליטר וחצי והרימו אותם 20-30 פעמים, כאשר המרפקים צמודים לגוף (כפיפת מרפקים- יד קדמית). מיד לאחר מכן הרימו ידיים ישרות למעלה, בזמן שאתן אוחזות בבקבוקים ומצמידות  אותם זה לזה. באיטיות הורידו את הבקבוקים לכיוון העורף, כאשר אתן שומרות על זרועות מורמות בצידי הראש. לבסוף יישרו בחזרה את הידיים (פשיטת מרפקים- יד אחורית).

 

  • רובצים מול הטלוויזיה והישיבה הופכת לשכיבה על הצד. ישרו את הגוף כמה שניתן, הרימו רגל אחת והחזיקו אותה באויר למשך 30 שניות וחזרו על הפעולה פעם נוספת (הרחקת ירך והחזרת הירך. לאחר שעבדתן על צד אחד, עברו לצד שני.   
 
 

תזונה וספורט

ירקות משפרים את מצב העיכול
 ירקות משפרים את מצב העיכול 
 צילום: shutterstock 
 

טיול בשכונה: רוצות לשבת ולשוחח עם בני משפחה או חברות? במקום לעשות זאת בישיבה על פיצוחים/ משקאות, ארגנו טיול קצר בשכונה או בפארק. כך תשרפו קצת קלוריות ותחזקו את השרירים.

 

שינוי מקום ישיבה: ניתן תמיד לשנות את המקום בו אתן יושבות- מהספה לכורסא, מהכורסא לספה ושוב מהספה לכורסא. אם יש לכן כורסא מתנדנדת, דחפו את הרצפה בעזרת הרגליים ונדנדו ללא הרף עד שימאס לכן.

 

אכילת סיבים תזונתיים: גם כשמנשנשים צריך לדעת מה. סיבים תזונתיים נחלקים לשניים - אלו המסיסים במים (אותם אפשר למצוא בקטניות, בפירות ובשיבולת שועל) וכאלה שאינם מסיסים. יתרונם של סיבים תזונתיים מסיסים במים הוא, שבהיותם במעי הדק הם סופחים מים, הופכים לג'ל ומונעים ספיגה של סוכר, פחמימות ושומנים בגוף. סיבים לא מסיסים (חיטה מלאה, ירקות, פירות וקטניות) מסייעים להגביר את פעילות המעי, מה שמונע עצירות ומסדיר את פעילות המעיים היומית. 

 

מטקות ופריזבי: מי שלא אוהבת לעשות ספורט יכולה לבחור בפעילות, שלא נחשבת לספורט, אך שורפת יפה קלוריות כמו, פריזבי או מטקות. לכו לגינה, לפארק  או לים, גם אם זה לשעה- שעתיים, הצטיידו בפריזבי, מטקות או סתם כדור ופרטנר והתחילו למסור זו לזה .

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by