בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
סדר יום 
בשורה ברוח ספורטיבית: פומה לישראלים 
 
 יש ערימה של חבר'ה על הדשא אבל זה עדיין לא מרגיש ישראלי. פומה    צילום: יחצ    
סדר יום |
 

פומה העולמית תוקעת יתד בביצת האופנה הספורטיבית הישראלית - תשיק קולקציה ייחודית המותאמת לקהל המקומי

 
 
 
 
 
 
 
 
 

חברת פומה העולמית זיהתה את הפוטנציאל הטמון בביצת האופנה הספורטיבית המקומית ומקימה חברה בת בישראל שתעניק דגש על קולקציה מכוונת לקהל הישראלי. הקולקציה הנוכחית של המותג מוצגת כיום בהיכל העיצוב של "בית טיטאן".

 

פומה ישראל תתחיל בפעילות הרשמית שלה ב-1 בינואר 2013 ובתוך כך תקים סניפים ייעודיים של הרשת וגם תבצע כמה שינויים בקולקציית המותג כך שתתאים לקהל היעד הישראלי. מה למשל? שינוי מהותי בבדים שיתאימו לאקלים הישראלי, הרחבת קולקציית נעלי הריצה בעיצוב אופנתי - לאור הנתונים כי ישראלים רבים עוסקים בריצה אבל לא מתפשרים על מראה אופנתי בשעת הכושר וכמובן הדגשה והגדלה של הלוגו.

  

הפיתוח העסקי החדש הינו מיזם של שחקן הרכש החדש של החברה, גיא דנמן, מנהל המכירות הארצי של נייקי שמונה לאחרונה למנכ"ל פומה. לדבריו יפתחו בישראל שלוש חנויות קונספט במהלך שנת 2013 בליווי אסטרטגיה שיווקית שתכלול מהלכים חדשים לקידום מחודש של המותג בארץ - תורחב הפצת המותג בחנויות בוטיק ויפותחו מוצרי קונספט שאינם תחת המותג פומה. 

 

PUMA הוקמה בשנת 1948 ונחשבת כיום לאחת מחברות הספורט-לייפסטייל המובילות בעולם. תחת ידה של פומה מעוצבים פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז המחולקים לקטגוריות שונות של כדורגל, ריצה, שייט, גולף וספורט מוטורי.

בין שיתופי הפעולה העיצוביים של פומה ניתן למצוא, בין היתר, את בית האופנה הבריטי המוביל אלכסנדר מקווין.

 

 
שימוש בבדים המתאימים לאקלים הישראלי
 שימוש בבדים המתאימים לאקלים הישראלי   צילום: יחצ 
 
לוגואים גדולים כמו שהנובורישים אוהבים
 לוגואים גדולים כמו שהנובורישים אוהבים   צילום: יחצ 
 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by