בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
עולם היופי 
מדריך: עשר דרכים איך לא לרמות בדיאטה  
 
עולם היופי |
 

הכנסתן את עצמכן למשטר דיאטה אבל אתן מתחילות להשבר קצת ולעגל פינות? בעזרת כמה כללים שניתן ליישם בשגרת היום יום תוכלו להמשיך בתזונה נכונה ולרזות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תזונה נכונה היא אמנם אג'נדה, שאנחנו שמועות עליה מבוקר ועד ערב, אך לעיתים נדמה כי מדובר בסיסמא, שלא ניתן להגשים בחיי היומיום.

 

תקופת הקיץ, היא גם העונה החמה בתחום הדיאטטי, כי כולנו רוצות להראות אם לא חטובות כמו בר רפאלי, אז לפחות במראה סביר ויפה.

 

אם כבר התחלתן בדיאטה והחלטתן לשמור על תזונה נכונה, הנה כמה טיפים מהתזונאיות של שומרי משקל, כיצד לעשות זאת נכון מבלי לרמות:

 

המזווה עובר למשטר דיאטה

עדיף פירות ממתוקים
 עדיף פירות ממתוקים 
 צילום: shutterstock 
 

לתכנן מראש דברים טובים

הבטיחו לעצמכן ליהנות ממאכלים אהובים ביותר מדי פעם בפעם. זה ימנע הרגשת חסך. בחרו לילה אחד בשבוע, שבו תוכלו להתפנק במאכל אחד שחיתותי להחריד כמו, עוגת גבינה או עוגת שוקולד, מכל הלב מהקינוח.

הכניסו את המזווה למשטר דיאטה 

אם מרבית המזונות שנכנסים הביתה הם ידידותיים, הרי שתנצחו בקרב. אם אתן חייבות מזונות מפתים בסביבה למקרים מיוחדים, "כשיבואו אורחים", אחסנו אותם במקום רחוק מהעין או קנו ממש ברגע האחרון. ביום האירוח, תיהנו מהמאכלים האהובים ואת השאריות שלחו הביתה בחזרה עם האורחים.

 

שלבו בתפריט פירות, כפי שהטבע יצר אותם

הקפידו על פירות בלי תוספות ובלי סוכרים. יש לנו פירות עסיסיים וטעימים בארץ, נצלו זאת. מנת פרי כמנת ביניים יכולה להיות מצוינת ולהרגיע את הרעב. ישנם שילובים נהדרים כמו סלטי פירות, פלטת פירות (במידה הנכונה) ועוד. ניתן גם לשלב מנות אחרונות כדוגמת, סורבה, עוגות פרי (כמו משמש) וכדומה.

 
 

בלי קפוצ'ינו עם חברים

שתו את הקפה לבד
 שתו את הקפה לבד 
 צילום: shutterstock 
 

בחרו את החברים בחוכמה

היו מודעות לכל "חבר" שממשיך במאמציו לכפות עליכן "רק קפוצ'ינו" ואתן יודעות, שמשמעו קפוצ'ינו ועוד. לרוב חתיכת עוגה עשירה ומפתה או עוגיות קוואקר וקינמון, שלכאורה בריאות יותר. החזיקו חברים כאלה בהמתנה, עד שתחסכו לכן מספיק נקודות עבור אותם מטעמים או עד, שתרגישו מספיק חזק כדי לומר לא. אפשר להציע סוג אחר של מפגש, דוגמת צעידה בפארק או הליכה משותפת לסרט.

 

ספרו את הכסף כמו את הנקודות 

הקציבו לעצמכן סכום כסף עבור כל קילוגרם, שאתן מתכוונות לרדת ולשמור את הכסף בחשבון נפרד או בקופת חיסכון.  שלמו לעצמך על כל יום, שעברתן והצלחתן לדבוק בנקודות המוקצבות לכן. בכסף הזה פנקו את עצמכן בבגד חדש או בטיפול בספא.

  

תפריט נכון

הכניסו לתפריט יותר חיטה מלאה, קמח מלא, שיפון, אורז מלא, אורז בר. אם כבר פחמימות אז פחמימות מורכבות. לשים דגש על חלבונים. אם בקר אז סינטה, כתף בקר, עוף ללא עור. להקפיד שיהיו מאכלים עשירים בסיבים כמו ירקות, אנטי פסטי (ללא שמן).

 

יומן מעקב, להקיף ביעדים

גם אם מעדתן אל תשברו
 גם אם מעדתן אל תשברו 
 צילום: shutterstock 
 

דמיינו את עצמכן

מצאו כמה תמונות שלכן לא כל כך מחמיאות ומקמו אותן במקומות הפיתוי הראשיים, דוגמת המקרר, צנצנת העוגיות, במגרת השולחן שלך ועוד. התמונות האלה יזכירו את השינויים החיוביים, שאתן מנסות לחולל בחיים, כל פעם שקיימת כוונה להפריז.

 

להקיף ביעדים

ספרו לכולם שאתן משנה את הרגלי האכילה שלכן. הרשו להם להזכיר את הדבקות שלכן להשיג בריאות טובה, יותר אם הם "תופסים" אתכן חוטאות במשהו. הקיפו את עצמכן בחברים, שיתמכו ויעודדו. הדבר האחרון שצריך הוא מישהו, שינסה להכשיל.

 

לעקוב אחר המעשים

רשמו יומן מעקב יומי, שבו יהיה כל מה שנכנס לפה. אם אתן אוכלות כל פעם שאתן מצוברחות או לחוצות, נסו לרשום גם את זה. אם זללתן מוס שוקולד או כל דבר אחר, מתוק או מלוח, אחרי מריבה עם בן הזוג, סביר להניח צריך למצוא דרכים חלופיות להתמודד עם מצבי הרוח שלך. בפעם הבאה שזה קורה לך טלפנו לחברה או צאו לצעידה משחררת.

 

שמרו על פרופורציה

כולנו מועדים מדי פעם בפעם, אבל יש לנו נטייה לשכוח את העמידה בחוקים ובהחלטות שלנו. זה לא סוף העולם. הדבר הכי גרוע זה להרים ידיים, לוותר ולומר: "טוב, פישלתי. בואו נשכח מזה. אני לעולם לא אצליח". עכשיו, זה באמת יהיה מעשה רמייה. לא רק בנושא הדיאטות, אלא גם לרמות את עצמכן ואת הבריאות גם כן.

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by