בערוץ
 
 
 
 
 
עולם היופי 
קאמה סוטרה: לשמור על כושר גם במיטה 
 
 תמיד אישה    צילום: shutterstock    
עולם היופי |
 

בהשראת הרומן הארוטי "50 גוונים של אפור" ולכבוד יום האהבה ליקטנו כמה תרגילי ספורט שניתן לעשות בבית לשדרוג חיי המין שמשפרים בין היתר גם הגזרה של הבחורה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסומת
 

זה לא סוד שבשביל זוגיות טובה ובריאה צריך לדאוג, שגם במיטה הזוגיות תעבוד ובשביל זה צריך להפעיל שרירים שביום יום אנו לא מפעילים אותם מספיק. בהשראת הרומן הארוטי "50 גוונים של אפור", שזכה להצלחה מסחררת מסביב לעולם ולכבוד חגיגות הוולנטיין, משיק VIM מתחם הבריאות והספורט, את אימון הכושר "קאמה סוטרה" (כתב עתיק יומין העוסק בין היתר בהתנהגות מינית בין בני אדם). האימון כולל תרגילי ספורט לשדרוג חיי המין, עובד על השרירים שמופעלים בעת תנוחות המין השונות ומשפר בכלל את הגזרה של הבחורה. השיעור בליווי מוזיקה הודית אותנטית בשילוב תאורה עמומה וגם ניחוחות של קינמון, יסמין ולבנדר המסמלים אהבה וחיבה באוויר.

 

בין השרירים עליהם יעבדו במהלך השיעור: שרירי רצפת האגן, שרירי הירכיים ושרירי הבטן ואלו ישדרגו לא רק את חיי המין, אלא גם את מראה גופך. בכדי שתוכלו לעבוד על השרירים בכל עת, גם בבית, הנה כמה תרגילים פשוטים שתוכלי לתרגל לבד:

 

עבודה על שרירי ירכיים

התרגיל: לשכב על הגב, להרים רגליים ישרות לכיוון התקרה תוך הוצאת אוויר, כיווץ ריצפת האגן והעמקה של שרירי הבטן פיסוק וסגירת הירכיים. בסוף התרגיל להניח ידיים לפנים, ירך לחיצה כלפי מטה.

 

למה זה טוב? חיזוק ריצפת האגן ושרירי הבטן וחיזוק והגמשת שריריי הירכיים. מיועד לשיפור הביצועים ביחסי מין בעמידה- עם שרירי ירכיים טובים תוכלי להחזיק מעמד בתנוחת עמידה ולתת קונטרה לגבר שלך.

 

 
 צילום: יחצVIM 
 

עמידת שש cat stretch

התרגיל: להניח את כפות הידיים, הברכיים והרגליים על המזרן, תוך שאיבת הטבור פנימה מעגלים את הגב התחתון והעליון ומקשיתים פנימה. קימור וקיעור הגב תוך שימוש בשרירי הבטן הפנימיים.

 

למה זה טוב ? הגמשת עמוד השדרה וחיזוק שרירי הבטן.

 

 
 צילום: יחצVIM 
 

חיזוק ישבנים

התרגיל: עמידת מוצא ישיבה ברכיים כפופות ידיים מונחות מאחורי הגב והרמת האגן תוך כיווץ ישבנים וחזרה לישיבה.

 

למה זה טוב? חיזוק חגורת הכתפיים והידיים. הגמשת שרירי הכתפיים וחיזוק ישבנים.

 

 

 
 צילום: יחצVIM 
 

ישיבת פרפר

התרגיל: כפות רגליים כף אל כף עקבים קרובים, כמה שאפשר אל הישבנים וביצוע מתיחת בית החזה אל כיוון כפות הרגליים.

 

למה זה טוב? הגמשת שרירים סביב מפרקי הירך ישפרו את ביצועייך, במגוון תנוחות ואף מאפשר המצאת תנוחות חדשות.

 

 
 צילום: יחצVIM 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by