בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
עולם היופי 
תוספי תזונה לנשים: בונוס של טיפוח 
 
עולם היופי |
 

יום האישה הבינלאומי הזכיר לנו כמה חשוב למין הנשי לשמור על השיער, ציפורניים, עור פנים וכמובן על דרכי השתן. תוספי תזונה שונים יכולים לעזור. ליקטנו כמה דוגמאות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

יום האישה הבינלאומי הוא הזדמנות לא רק להלל ולשבח את המין היפה, אלא גם להדריך ולתת לנשים טיפים ומידע כיצד לשמור על מראה בריא. אחת מהדרכים לשמור על טיפוח, הגיינה ובריאות כללית היא נטילת תוספי תזונה. 

 

דתיה יער, דיאטנית חברת "טעם-טבע אלטמן"  מציגה, מגוון תוספי תזונה שנכונים לנשים בכל גיל ובכל מצב. לגזור ולשמור.

 

תוספי תזונה לבריאות השיער

תוספות של ברזל ואבץ לחיזוק השיער
 תוספות של ברזל ואבץ לחיזוק השיער 
 צילום: יחצ וולה 
 

חלק גדול מבעיית נשירת השיער קשור בתזונה לקויה או ליתר דיוק במחסור מצטבר של רכיבי תזונה ספציפיים החיוניים לשיער לעור לציפורניים. הפרת איזון תזונתי פוגע בראש וראשונה בחלקי גוף כמו, שיער עור וציפורניים.  השיער מאבד מחיוניותו ונשירתו מתגברת. נשירת שיער לנשים נובעת לעיתים קרובות על רקע מחסורים תזונתיים.  תפריט עשיר ברכיבי תזונה חיוני לשמירה על בריאות השיער.

 

הנה כמה תוספי תזונה מומלצים לצריכה, על מנת לשמור על שיער בריא ומטופח:

 

ברזל: חשיבות רבה לברזל (וכדאי שיהיה מסוג, שאינו גורם לתופעות לוואי במערכת העיכול).

אבץ: (כדאי לשים לב לאבץ מסוג OPTZINC המתאים לשימוש לאורך זמן).

המזון או התוסף צריך להיות עשיר בביוטין, אבץ, סלניום, ויטמני B ו- PABA .

התוסף רוטס HR מכיל למשל נוסחה טבעית ייחודית של רכיבי תזונה, שפותחה במיוחד לצרכי תזונת השיער (מכילה ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ו-MSM לשיפור תזונת השיער).

מומלץ להימנע משימוש בביצים לא מבושלות כיון שהן מונעות ספיגת ביוטין בגוף.

MSM: חומר על בסיס גופריתי שחשוב לתזונת השיער.  (ניתן להשיג כתוסף תזונה).

חומצות אמינו: הן אבני הבניין  של כל החלבונים בגוף. 20 חומצות האמינו בונות למעלה מ-100,000 חלבונים שונים. הן מסווגות לפי מידת חיוניותן לגוף. הגוף לא יכול לייצרן בשום מצב והן חייבות להגיע מהמזון.

חומצות שומן אומגה 3: להפחתת התייבשות ושמירה על ברק.

 
 

עור הפנים

חומצות שומן ואומגה 3 לטיפוח העור
 חומצות שומן ואומגה 3 לטיפוח העור 
 צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 

חומצות שומן חיוניות GLA (גלאנולין):  מוגדרת כחומצת שומן חיונית. תפקידה חשוב מאוד בשמירה על עור בריא. מחקרים הראו ששילוב של מריחה חיצונית ובליעת כמוסות חשובה לטיפוח העור ולהפחתת היווצרות קמטים. שמן הבוראג' (זיפן) מהוה את המקור העשיר ביותר ל GLA (גלאנולין)  והוכח שהוא מקטין את איבוד הנוזלים, דרך העור בשימוש לאורך זמן ןמקטין את חספוס העור. משמש כעין "קוסמטיקה פנימית" בגוף.  שמן הבוראג' מקל על הסובלים ממחלות עור כמו  דרמטיטיס, אקזמה פסוריאסיס וכדומה.

 

אומגה 3: נקודת המוצא היא שאצל רובנו חסרות חומצות שומן מסוג אומגה 3 והמלצת ארגון הבריאות העולמי היא לעודד צריכה של אומגה 3. חומצת שומן  חיונית החסרה במיוחד בתפריט המערבי , חשובה בשמירה על העור בהפחתת תהליכים דלקתיים ובשמירה על גמישות ממברנת התא. (במקרי עור הסובל מאקנה צריכת אומגה 3 יכולה להטיב עם מצב העור ).

 

דלקות דרכי השתן

חמוציות לטיפול בדלקות בדרכי השתן
 חמוציות לטיפול בדלקות בדרכי השתן 
 צילום: יחצ  
 

חמוציות: צמח החמוציות נמצא בשימוש נרחב בעולם. פרי החמוציות מכיל רכיבים רבים עם תכונות ריפוי ביניהם הרכיבים, שאחראים על הפחתה בדלקות בשלפוחית השתן. רכיבים אלו מונעים מהחיידקים להיצמד אל דופן השלפוחית השתן והחיידקים נשטפים החוצה, לפני שהם מתרבים וגורמים לזיהום.

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by