בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
עולם היופי 
חוזרים לסדר: שמירה על משקל בשגרה 
 
עולם היופי |
 

החגים האחרונים שלוו בהרבה סעודות משפחתיות ואוכל משמין כמעט מאחורינו וזה הזמן לחזור ולאמץ הרגלי אכילה נכונים בעזרת כמה כללים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

חג הפסח מאחורינו וגם יום העצמאות שכללו בין השאר, מנוחה, טיולים, ילדים בחופש והרבה אוכל מסביב. כל שינוי בשגרה יכול להוביל להתרופפות. חזרה לשגרה בצורה הדרגתית, נכונה ובריאה מובילה להתחדשות, גם בתהליך ההרזיה שכה חשוב לנו. חלי ממן, כוהנת הדיאטות ומנהלת קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא, מעניקה 8 טיפים חשובים לאימוץ הרגלי אכילה וחשיבה נכונים ובריאים, מבלי לאבד את השליטה על החגורה.

 

לנשום דרך האף


 צילום: fottolia 
 

כאשר שואפים ונושפים דרך הפה, הנשימה הופכת להיות רדודה יותר. המוח מפרש זאת כסימן לחרדה ומייצר קורטיזול ואדרנלין נוסף - מה שגורם לעלייה במשקל. לכן כשנושמים דרך האף - קורה ההיפך: ישנה ירידה ברמת המתח, הגוף מקבל יותר חמצן וכתוצאה מכך נוצרת יותר אנרגיה.

 
 

אימונים יומיים קלילים


 צילום: fottolia 
 

חשוב לאמץ אימונים קלילים יומיומיים. בין 30-45 דקות, ביום בו אתם מפעילים את קצב הלב. טיפוס מדרגות, רכיבה על אופניים, הליכה קלה, שחייה ועוד.

 

לאכול!! אל תדלגו על ארוחות


 צילום: shutterstock 
 

רבים מנסים לדלג על ארוחות כדי להפחית קלוריות, אבל בפועל הדבר הטוב יותר לעשות הוא, לאכול 6 ארוחות קטנות ביום. זה יעיל יותר מאשר 3 ארוחות גדולות. אימוץ הרגל זה עשוי להפחית קילוגרמים רבים.

 

התחילו ב- 10% פחות


 צילום: פוטוליה 
 

כאשר ישנה התמקדות במטרה התחלתית, הירידה במשקל לטווח ארוך מצליחה יותר. שימו לעצמכם מטרה התחלתית : 10% פחות במשקל, כך אנו מאמצים לעצמנו הרגלי בריאות טובים יותר. ירידה מהירה - מסוכנת יותר.

 

הוסיפו תבלין חריף לארוחה


 צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

תיבול חריף עוזר לשרוף קלוריות. שדרגו את המאכלים/רטבים עם מעט חריף.

 

תורידו שליש כשאתם בחוץ

כאשר יוצאים לארוחת ערב בחוץ, הקטינו את המנות על הצלחת בשליש. שימי בצד שליש מהמנה ובקשי מהמלצר לארוז לך אותה. כך תהיה לך ארוחת צהריים יום למחרת. טקטיקה פשוטה זו חוסכת לכן 500 קלוריות ביום.

 

זכרו - אלכוהול הוא מקור הקלוריות


 צילום: אימג'בנק / Getty Images 
 

אם אתם מנסים לשמור על המשקל, ותרו על האלכוהול והישארו עם מים מינרלים.

 

ללכת לישון חצי שעה קודם


 צילום: fottolia 
 

שלושים דקות אולי לא נשמעות כמו עניין גדול, אבל הם מעניקות שעות שינה נוספות ועוזרות לכם להתמודד עם הבעיות, שמתעוררות במהלך היום.

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by