בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
לייף סטייל 
הדיאטה המסוכנת של ג'ניפר אניסטון 
 
 מאיפה את רוצה עוד להוריד? אניסטון הרזה בפעולה    צילום: צילום מסך - .rick.com    
לייף סטייל |
 

חלבונים רזים, ירקות ירוקים ואיסור מוחלט על אכילת פחמימות. ג'ניפר אניסטון אימצה דיאטת בזק קיצונית לצורך תפקידה כחשפנית בסרט חדש ואנחנו יצאנו לבדוק למי זה טוב. רמז: לאף אחת

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ג'ניפר אניסטון רזה - על זה אין ויכוח. חלק יגידו שהיא סקסית, אחרים יגידו שלא. חלק יגידו שהיא נראית חטובה, אחרים יתווכחו. אבל דבר אחד בטוח - היא רזה. ובכל זאת, לרגל תפקידה כחשפנית בסרט "אנחנו מילר" נכנסה אניסטון בת ה-44 למשטר דיאטה קפדני וחסר פשרות עם תפריט שכלל בעיקר ירקות ירוקים וחלבונים רזים. ה"התחזרות" היחידה שהיא הרשתה לעצמה היו מקלות כרוב, סוג של חטיף המוגדר כ"בריא" אבל מלווה בטעם רע במיוחד.

 

אניסטון נראית נהדר על המסך, אבל התפריט הדל נשמע לנו קצת קיצוני, אולי לא בריא ובטח לא כזה שאפשר להחזיק איתו מעמד לאורך זמן. גלית אלדרוטי, דיאטנית קלינית ראשית ב"דיאטה קלאב", מסבירה איך נבנה התפריט המבהיל של אניסטון, מדוע הוא אינו מומלץ ואיך בכל זאת מאמצים דיאטה נכונה שתוביל אותנו לתוצאות הרצויות תוך פרק זמן קצר.  

 

 

 

 
ללא פוטושופ - תוצאות מושלמות
 ללא פוטושופ - תוצאות מושלמות   צילום: צילום מסך - .rick.com 
 

אז מה היא אכלה בעצם

 

כשהתפריט מורכב מחלבונים רזים, למה הכוונה?

 

"חלבונים מגיעים ממקורות שונים", מסבירה אלדרוטי. "מהחי, כמו גוף דגים, ביצים ומוצרי חלב, ומהצומח שזה בעיקר קטניות כמו שעועית, עדשים, חומוס, פול וסויה. הבחירה בעוף או בשר אדום תיעשה בחלקים דלי שומן כמו חזה עוף או גב הפרה (פילה). גם מוצרי החלב יהיו בעלי אחוז שומן נמוך". בנוסף מסבירה אלדרוטי שבדיאטנת חלבונים חשוב לזכור כי בביצה קיים החלבון הטוב ביותר לגוף האדם, גם לאלו המוגבלים באכילת חלבונים או בשר מסיבות שונות. כמו כן, שילוב של קטניות ודגנים מהווה תחליף חלבון אידיאלי. בנוגע שילוב הירקות הירוקים, גם כאן ישנה בעיה מכיוון שהם דלים מאוד בקלוריות, אינן מכילים סיבים, ויטמינים ומינארלים ואינם מסייעים בתחושת שובע.

 

 

 
יש מישהי על הברכיים שלי? בקושי מורגשת
 יש מישהי על הברכיים שלי? בקושי מורגשת   צילום: צילום מסך - .rick.com 
 

הנזק כבר נעשה

"אניסטון, אם נודה באמת, התברכה בנתונים טבעיים מצוינים", מוסיפה אלדרוטי ורומזת שבוודאי גם בשגרה הרגילה היא הקפידה על תפריט מופחת קלוריות. הבעיה היא שדיאטת בזק הנשענת על תפריט נטול פחמימות, אפילו לזמן קצר, עלולה להזיק. 

 

באיזה נזק מדובר? 

"הפחתה משמעותית בקלוריות מסוכנת לגוף", מזהירה אלדרוטי. "היא גורמת להאטה בקצב חילוף החומרים וגורמת לגוף לפירוק אנרגיה זמינה כמו רקמות (שרירים). הוא לא יפרק שומן (זה יגיע רק בשלב מאוחר יותר) אלא יפנה לשרירים בהתחלה ועד מהרה יגיע לשריר הלב. עד שתחזרו לתפריט אחראי ומגוון תפגעו ברקמות השריר.

ולא פחות חשוב, דיאטת בזק כזו, החוסכת מהגוף עמילן וסוכרים, עלולה לפגוע גם באיכות השינה לגרום לרעב קיצוני ותחושת עצבנות.

 

 

 
 

ונעבור לחדשות הטובות

רוצות בכל זאת לעשות דיאטה? עשו זאת עם תפריט מאוזן. אלדרוטי מבטיחה שבדיאטה מהירה אך מאוזנת המתוכננת על ידי דיאטנית מנוסה לחודש ימים, התוצאות יהיו זהות לחלוטין לאלו שבדיאטת בזק נטולת פחמימות. "אין שום יתרון - לא במהירות ובטח לא באיכות לדיאטת כסאח כזו", היא מסבירה. "יותר מכך, דיאטה מאוזנת ומבוקרת תהיה קלה יותר, תספק את המרכיבים הדרושים לגוף, תתאים לההעדפות הקולינריות האישיות שלכן ותמנע נקודות שבירה".

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by