בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
כושר 
רוצות בטן שטוחה כמו של ריהאנה? 
 
 גברת שוקולדה. ריהאנה אתמול בברבדוס    צילום: fotolia    
כושר |
 

אתן לא לבד. כולן רוצות בטן שטוחה ומעוררת התפעלות, אבל במקום לייצר קוביות, עושים בעיקר טעויות. קחו אוויר ובוא לראות מקרוב איך עושים את זה נכון

 
 
 
 
 
 
 
 
 

ריהאנה התצייבה לצילומים בברדוס כשהיא מהממת מתמיד, גם אחרי בילוי לילי סוער ונטול שינה. היא הרשימה את כולם לא רק בשל מוסר העבודה המדהים שלה, אלא בעיקר בשל המראה הרענן והחטוב שהפגינה. אז את העייפות ושאר השרידים של הבילוי הליילי היא כנראה הסתירה בהמון מייק אפ ואיפור כבד, אבל אנחנו התרשמנו יותר מהגזרה המושלמת ובעיקר מהבטן השוקולדית והמחוטבת שנחשפה מבעד לאאוטפיט הורס של חולצת בטן וחצאית בלבן שנהב.

 

רובנו רוצות בטן שטוחה וסקסית, במיוחד בקיץ, ורובנו גם מוכנות לעבוד קשה בשביל זה. אז איפה הבעיה? אנחנו מבזבזות אנרגיה בגלל מידע שגוי ומוצאות את עצמנו עובדות קשה ומזיעות אך לא מגיעות לתוצאות רצויות. בדקנו מה הן הטעויות הכי נפוצות וגם עשינו סדר עם צחי נחום מומחה לפיזיולוגיה של המאמץ ב"גו אקטיב", כדי לצעוד בדרך הנכונה אל הבטן השטוחה והחזקה.  

 

 

 

 
חולצץ בטן, הנה אני באה
 חולצץ בטן, הנה אני באה   צילום: fotolia 
 

מה אני לא עושה נכון?

 

 

כפיפות בטן

כפיפות בטן מרובות, לא יובילו לשרירי בטן חזקים. האמת היא שלכל אחת יש שרירי בטן. הם פשוט נשארים חבויים מתחת לשכבה עבה של שומן בבטן. אם את רוצה מראה שרירי, את צריכה להתמקד בשריפת שכבת השומן שכנראה מכסה את הבטן שלך. המפתח הוא לא לפמפם כפיפות בטן, אלא להתמקד בשריפת שומן.

 

הרעבה

להרעיב את עצמך על מנת להוריד את הבטן זו ממש ,אבל ממש לא הדרך. בשל שיבוש חילוף החומרים ופגיעה בגוף, התוצאות היו הפוכות - הגוף יעצור את שחרור האנרגיה , יפסיק לשרוף שומן (הפוך ממה שנרצה להשיג) ויפנה לרקמות השרירים הזמינות (שריפת שרירים, למשל). לאכול מסודר ונכון כן, לרעוב לא.

 

גלולות דיאטה ותוספי מזון

ובכן, כדורי דיאטה ותוספי מזון יכולים להיות די מפתים. יש הרבה כדורים ותוספים שמתיימרים לתת לך כל מיני פתרונות קסם. אבל אלא אם כן את תלמידה בהוגווסט, אין "גלולת הקסם" זמינה בשוק. למעשה, כדורי דיאטה ותוספי מזון נוטים יותר לפגוע בכיס שלך מאשר להביא לתוצאות בעבודה על חיטוב הבטן שלך. במקום לבזבז זמן וכסף על כדורים וחומרים אחרים, רצוי להשקיע את האנרגיות בשריפת קלוריות  - דיאטה אחראית עם פעילות גופנית אינטנסיבית.

 

הימנעות מפחמימות

מושגים ותפיסות מוטעות גורמים לנו לחשוב שפחמימות מזיקות לבריאות. מותר לשלב פחמימות בתהליך של דיאטה. כן החכמה היא לשלב בתפריט פחמימות מורכבות.  

 

 

 
עבודה קשה וגנטיקה משובחת. מדונה
 עבודה קשה וגנטיקה משובחת. מדונה   צילום: גטי אימג'בנק 
 

מה לעשות נכון?

לפני הכל, זכרו כי פיזור השומן הוא גנטי ותלוי במבנה הגוף. ריכוז תאי שומן באזורים מסויימים בגוף משתנים מאישה לאישה אבל אפשר בהחלט לאכול נכון ולהתאמן טוב וכך למקסם את התוצאות.

 

1. מאזן אנרגטי שלילי - מוציאים יותר אנרגיה (קלוריות) מאשר מכניסים. הקפידי על תפריט מאוזן.

 

2. מעקב שקילה יומי - מחקרים הראו שאנשים שנשקלים מדי יום שומרים על משקלם לאחר ירידה בצורה טובה יותר.

 

3. אימוני כוח - חיזוק שרירים כללי מעלה את מאגרי הגליקוגן בשריר ומסייע לירידה במשקל, הן בהעלאת חילוף החומרים והן באמצעות אגירת פחמימות ושריפתם באימון במקום הפיכתם לשומן.

 

4. עבודת בטן - מומלץ לבצע תרגילים מורכבים המפעילים קבוצות שרירים רבות ודורשים חיזוק הבטן ושרירי הליבה. בעבודה על שרירי הבטן האיכות חשובה יותר מהכמות. העדיפו תרגילים מגוונים המיועדים לשלושת השרירים שבבטן: רוחב, אלכסונים והישר הבטני.

 

5. לקפוץ, לקפוץ, לקפוץ - פעילות אירובית עצימה לפחות 15 דקות. מגבירה הוצאה אנרגטית לא רק באימון עצמו אלא כמה שעות אחריו ואז שורפים בעיקר שומן.

 

6. יציבה נכונה - לעיתים מנח אגן מסובב לפנים מגביר את הקשת המותנית ומוציא את הבטן החוצה. יש לבצע תרגילים המסובבים את האגן לאחור כמו תרגילי בטן ופושטי ירך.

 

 

 
לעבוד על השרירים בלי לשכוח את האלכסונים
 לעבוד על השרירים בלי לשכוח את האלכסונים   צילום: fotolia 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by